محرومیت سنگین کاپیتان فرانکفورت به دلیل هل دادن مربی حریف؛ خداحافظ 2019!


محرومیت سنگین کاپیتان فرانکفورت به دلیل هل دادن مربی حریف؛ خداحافظ 2019!

داوید آبراهام کاپیتان آینتراخت فرانکفورت دیگر بازی در سال 2019 را تجربه نخواهد کرد.

داوید آبراهام کاپیتان آینتراخت فرانکفورت دیگر بازی در سال 2019 را تجربه نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، بوندسلیگا داوید آبراهام کاپیتان 33 ساله و آرژانتینی آینتراخت فرانکفورت را به دلیل حمله به کریستین استرایش سرمربی تیم فرایبورگ 7 جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 25 هزار یورو جریمه نقدی محروم کرد.

بازی دو تیم فرایبورگ و فرانکفورت روز یکشنبه در هفته یازدهم رقابت های بوندسلیگا به میزبانی فرایبورگ به مصاف هم رفتند و بازی در شرایط وارد وقت های اضافه شد که فرانکفورت 10 نفره با گل دقیقه 77 نیلز پترسن 1-0 عقب بود. در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه آبراهام با سرعت به سمت بیرون زمین در حال دویدن بود تا با برداشتن توپ، آن را سریعا پرتاب کند، اما در این مسیر که در سمت نیمکت فرایبورگ بود به شکلی عامدانه با استرایش در محدوده فنی نیمکت فرایبورگ برخورد کرد و سرمربی فرایبورگ را نقش بر زمین کرد.

محرومیت سنگین کاپیتان فرانکفورت به دلیل هل دادن مربی حریف؛ خداحافظ 2019!زمین خوردن استرایش موجب بروز درگیری گسترده ای میان بازیکنان درون زمین و نیمکت نشینان دو تیم شد. فلیکس برایش داور باتجربه این مسابقه به سرعت آبراهام را با کارت قرمز مواجه ساخت و در ادامه به وینچنزو گریفو، بازیکن فرایبورگ که تا دقیقه 57 در میدان بود نیز کارت قرمز نشان داد. فلورین برونز کمک مربی فرانکفورت هم دیگر فردی بود که در طی این درگیری با کارت زرد برایش مواجه شد.

استرایش بعد از این مسابقه با احساسی خطاب کردن آبراهام، عنوان کرده بود نباید به حرف زدن بدون فکر پیرامون این موضوع ادامه داد. فردی بوبیچ یکی از مدیران فرانکفورت نیز عنوان کرد آبراهام در آن لحظه احساساتی شده، اما تلاشی نکرد تا برای این اقدام آبراهام بهانه ای بیاورد.

با محرومیت 7 جلسه ای، آبراهام دیگر قادر نخواهد بود در بازی های بوندسلیگا در سال 2019 به میدان برود و در دیدار هفته نوزدهم برابر لایپزیش، روز 25 ژانویه 2020، فرصت بازگشت به ترکیب آدی هوتر را خواهد داشت.

به نظر می‌رسد فرانکفورت، که با 17 امتیاز از 11 مسابقه در رده نهم بوندسلیگا قرار دارد، تصمیمی ندارد نسبت به این حکم اعتراض کند.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته