برخورد خشن نظامیان ارتش بولیوی با هواداران مورالس +فیلم


برخورد خشن نظامیان ارتش بولیوی با هواداران مورالس +فیلم

فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی رفتار خشن نظامیان ارتش بولیوی با مخالفان کودتای این کشور را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، تصاویر منتشره شده در شبکه‌های اجتماعی در روز چهارشنبه از برخورد ناشایست نظامیان ارتش بولیوی با مخالفان کودتای این کشور و هواداران «اوو مورالس» رئیس جمهور مستعفی بولیوی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید:

کودتای بولیوی و سناریوهای پیش رو

آمریکا رئیس‌جمهور خودخوانده بولیوی به رسمیت شناخت

انگلیس هم دولت جدید بولیوی را به رسمیت شناخت

در این تصاویر نیروهای ارتش بولیوی، مردم مخالف با کودتا که به خیابان‌ها آمده‌اند را دستگیر کرده و با خواباندن آن‌ها بر بروی زمین با تفنگ و ضربات پا به آن‌ها حمله می‌کنند.

اوو مورالس که از سوی کمیسیون انتخابات بولیوی برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه اکتبر اعلام شده بود به دنبال اعتراضات خشونت‌آمیز مخالفان و اتهامات آنها علیه وی روز یکشنبه ترجیح داد برای جلوگیری از خشونت‌های بیشتر از سمت خود کناره گیری کند. در روزهای گذشته و به موازات تشدید ناآرامی‌ها در بولیوی، مداخلات آمریکا و متحدانش درباره این انتخابات افزایش یافته بود.

دانلود

رئیس جمهور مستعفی بولیوی روز گذشته بعد از ورود به مکزیک و تشکر از مقام‌های این کشور، گفت با وجود کنار رفتن از قدرت، همچنان به مبارزه سیاسی ادامه خواهد داد.

وی روز چهارشنبه نیز اقدام یک قانونگذار مخالف دولت در اعلام خود به عنوان رئیس‌جمهور موقت را خیانت‌بارترین و وحشتناک‌ترین کودتای تاریخ جهان خواند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟