زنان نقش کلیدی در ساختن مازندران یکپارچه و سالم دارند


زنان نقش کلیدی در ساختن مازندران یکپارچه و سالم دارند

به گزارش زنان خبر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به چشم انداز مازندران سالم ،یکپارچه و رشد یافته اشاره کرد و گفت: بانوان و کانون مهم خانواده نقش راهبردی و کلیدی در ساختن مازندران...

به گزارش زنان خبر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به چشم انداز مازندران سالم ،یکپارچه و رشد یافته اشاره کرد و گفت: بانوان و کانون مهم خانواده نقش راهبردی و کلیدی در ساختن مازندران یکپارچه و سالم دارند با تاکید بر اینکه خانواده سالم زمینه ساز مازندران سالم است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سمیه قاسمی طوسی بعدازظهر امروز چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برای حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و ایجاد فضای مناسب برای نقش آفرینی بانوان و جوانان در تثبیت و تقویت ارزش های معنوی و انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می کند.
وی به چشم انداز مازندران سالم ،یکپارچه و رشد یافته اشاره کرد و افزود: بانوان و کانون مهم خانواده نقش راهبردی و کلیدی در ساختن مازندران یکپارچه و سالم دارند با تاکید بر اینکه خانواده سالم زمینه ساز مازندران سالم است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به تقویت و بزرگ شمردن برجستگی های مازندران در مفاد اشاره شده در حکم انتصاب صادره از سوی مقام معظم رهبری برای نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره کرد و گفت: بانوان فداکار و پرتلاش مازندران یکی از سرمایه های گرانبها و برجستگی های تابناک دیار علویان هستند که انتظار می رود در عرصه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی به این سرمایه های عظیم توجه شود.
وی با اعلام اینکه ۵ هزار نفر از دختران دانش آموز مازندران از دوره های مهارت زندگی برخوردار شدند، طرح سلامت زنان روستایی، برپایی همایش های نشاط اجتماعی را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد و …

انتهای متن/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!