برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در شیراز


برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در شیراز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری راهپیمایی با عنوان «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی چهارشنبه 22 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اقدام نابخردانه و شرورانه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، موج اعتراضی گسترده‌ای تحت عنوان "جمعه‌های بازگشت به فلسطین" در سراسر فلسطین شکل گرفته و چندسالیست که در این سرزمین انجام می‌شود و به یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و مردم مسلمان فلسطین تاکنون باتقدیم دهها شهید در راهپیمایی‌های بازگشت بر آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف تاکید کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: بمنظور ارج نهادن به مقام شهدای انتفاضه و برای همدلی با مردم مسلمان فلسطین این راهپیمایی‌ها در کشور ما هر هفته در یکی از شهرها بعد از آیین نماز جمعه برگزار می‌شود.

رضایی یادآور شد: جمعه این هفته، راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین بعد از اقامه نماز جمعه در شهر شیراز برگزار می‌شود.

او گفت: راهپیمایان در این روز از بست شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) حرکت خود را آغاز کرده و تا چهارراه پیروزی به راهپیمایی ادامه خواهند داد.

رضایی افزود: حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین بعنوان پاره تن اسلام و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه دارد و همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و به زودی با شکست اسرائیل بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان بر می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: رئیس‌ جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمان و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌هایی پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نشد، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را رقم زد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج