سامانه ثبت نام مسکن ملی در سیستان و بلوچستان بازگشایی می‌شود


سامانه ثبت نام مسکن ملی در سیستان و بلوچستان بازگشایی می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ثبت نام مسکن ملی که از روز گذشته کار خود را آغاز کرد به علت استقبال زیاد تکمیل ظرفیت شد اما پس از پایش لازم در روزهای اخیر سامانه بازگشایی و کار ثبت نام دوباره انجام خواهد شد.

ابوالفضل مهدیار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار ثبت نام مسکن ملی روز گذشته از ساعت ۱۰ صبح آغاز که با توجه به استقبال مردم در کمتر از نصف روز و در ساعات بعد ازظهر ظرفیت تکمیل شد.

وی با بیان این که سیستان و بلوچستان اولین استان شرکت کننده در طرح اقدام ملی مسکن است افزود: با تمام تلاش سعی می شود کار ثبت نام به بهترین شکل انجام شود و اگر نقصی در روند ثبت نام به وجود آید در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کار ثبت نام مسکن ملی از روز گذشته در این استان انجام شده و در سه روز اول آغاز این طرح تنها معرفی شرایط و ضوابط ثبت نام عنوان شد تا افراد علاقه‌مند از شرایط آن مطلع شوند.

وی بیان کرد: نام نویسی اولیه در سایت به معنای آن نیست که همه این افراد می توانند از شرایط زمین و مسکن ملی بهره مند شوند بلکه پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام، تمامی کسانی که نام نویسی کرده اند مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند و اگر کسی شرایط اولیه قید شده را نداشته باشد قطعاً حذف خواهد شد.

مهدیار ادامه داد: تعداد قابل توجهی از ثبت نام کنندگان مرحله اول فاقد صلاحیت دریافت این سهمیه هستند که پس از تائید قطعی و حذف آنها، سامانه مجدداً فعال شده و افراد جامانده می توانند ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: طبق اعلام اولیه، مرحله اول ثبت نام تا روز جمعه جاری ادامه دارد و پس از آن مرحله پایش اطلاعات و ارزیابی افراد ثبت نام کننده آغاز می شود که در اسرع وقت و پس از ریزش فاقدین شرایط، این سامانه فعال می شود.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: افراد ثبت نام کننده حتما باید توجه داشته باشند شامل تمام شرایط قید شده در طرح باشند چرا که سیستم در صورت نداشتن شرط های قید شده فرد را حذف خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این طرح تفاوت هایی بسیاری با مسکن مهر دارد و واجدین شرایط باید در زمان شروع عملیات و عقد قرارداد حداقل مبلغ ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان وجه نقد داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد