کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید


کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران رسید

کمپین 3500LIVE# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) جهت طرح فراگیر ارتقای مهارت عمومی رانندگی به ایران رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بعد از پیوستن ستارگان مختلف جهان از جمله رافائل نادال، آنتوان گریزمان، مایکل فاسبیندر، فارل ویلیامز، فلیپه ماسا، نیکو روزبرگ، وانسا لو و ... به کمپین ۳۵۰۰live# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA)، حالا این کمپین بزرگ به ایران رسیده است. در ادامه همین مسیر از ایران هم یک هنرمند و ورزشکار به عنوان سفیران این طرح به آن پیوستند.

بهرام رادان، سوپراستار سینمای ایران و برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر که در سال‌های گذشته به عنوان سفیر سازمان ملل در برنامه جهانی غذا و همینطور سفیر حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب شده بود، به عنوان نخستین سفیر و در کنار ایشان زهرا نعمتی، نخستین زن در تاریخ ورزش ایران که موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک شده است و همچنین یکی از ۵۰ چهره تاثیرگذار ورزش جهان در سال ۲۰۱۳ به انتخاب سایت رسمی کمیته ملی پارالمپیک و نامزد جایزه روز جهانی زن سال ۲۰۱۸ و بهترین کماندار پارالمپیکی جهان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز به عنوان دومین سفیر طرح "افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور" به این کمپین پیوستند.

در راستای همین کمپین به زودی آکادمی تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور از شبکه سوم سیما و برنامه‌ای در فضای مجازی با نام " race line " به تهیه‌کنندگی‌ امیرحسین بزرگ‌زادگان بر روی آنتن و شبکه‌های اجتماعی خواهد رفت .

این کمپین توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران با همکاری فدراسیون جهانی و با حمایت کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نود مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی، شبکه سوم سیما و دیگری نهادهای متولی در کشورمان طراحی و راه‌اندازی شده است.

کد خبر 463083

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟