ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟


اگر می‌خواهید کسی نتواند ساعت مچی سوئیسی تقلبی‌اش را به جای اصل به شما بفروشد، چند دقیقه وقت بگذارید و این نکات را بخوانید. آگاهی به نکات ساده زیر از این تجربه تلخ جلوگیری میکند. قیمت ساعت‌های مچی سوئیسی ارزان نیستند. سازندگان سوئیسی ساعت مچی به کیفیت بسیار بالای جنس محصولات‌شان و مکانیسم دستی و پیچیده تولید آن‌ها که گاه از الماس و پلاتین و...

اگر می‌خواهید کسی نتواند ساعت مچی سوئیسی تقلبی‌اش را به جای اصل به شما بفروشد، چند دقیقه وقت بگذارید و این نکات را بخوانید. آگاهی به نکات ساده زیر از این تجربه تلخ جلوگیری میکند.

قیمت

ساعت‌های مچی سوئیسی ارزان نیستند. سازندگان سوئیسی ساعت مچی به کیفیت بسیار بالای جنس محصولات‌شان و مکانیسم دستی و پیچیده تولید آن‌ها که گاه از الماس و پلاتین و طلا است می‌نازند. این افتخار ارزان به دست نیامده. اگر ساعت استیلی دیدید که ۵هزار دلار قیمت داشت اصلا تعجب نکنید، ساعت‌های طلا از ۲۰هزار دلار شروع می‌شوند و ساعت‌های پریمیوم و شخصی‌ساز که قیمت‌شان سر به آسمان می‌گذارد.

محل فروش

ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟

هر شرکت سوئیسی تولید ساعت مچی به دنبال اعتبار، کیفیت و محبوبیت محصولاتش است و این افتخارات را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کند. پس عاقلانه است که محصولات‌شان را در اختیار نمایندگی معتبر ساعت محدودی قرار دهند. در وب‌سایت تمام شرکت‌های تولید ساعت مچی سوئیسی، آدرس و نام فروشگاه‌های مجاز هر شهر و کشوری فهرست شده است. اگر شک دارید با خود شرکت تماس بگیرید. برای تمام شرکت‌ها مهم است که فروشنده‌ای ساعت قلابی به شما نفروشد.

حکاکی پشت ساعت

ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟

انواع ساعت‌ مچی اصل محصولات کاملی‌اند که کم‌تر نقصی در آن‌ها یافت می‌شود. ولی در ساعت‌های تقلبی خطاهای فراوانی وجود دارد که حکاکی پشت بدنه یکی از آن‌ها است. اگر با ذره‌بین نگاه کنید، حکاکی پشت بدنه ساعت ها باید بی‌نقص و کامل باشد. همین‌طور آرم شرکت باید وسط صفحه قرار گرفته باشد.

خطاها

ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟

شاید فکر کنید کسی که خودش را به دردسر می‌اندازد و ساعتی مشابه ساعت سوئیسی اصل درست می‌کند در املای کلماتش هم بی‌خطا عمل می‌کند. اما همیشه این‌طور نیست. بسیار پیش می‌آید که مثلاً واژه professional روی ساعت‌های مچی اُمگای تقلبی با یک s کم‌تر یا اضافه‌تر نوشته شده‌اند.

اگر عکس محصول را برای خرید به شما نشان داده‌اند، حواس‌تان باشد که عکس حتما کیفیت قابل قبولی داشته باشد؛ از عکس‌های کم‌کیفیت مبهم بپرهیزید. از یک ذره‌بین کمک بگیرید و املای واژگان را با دقت بررسی کنید. گاهی دسترسی به این قسمت از ساعت دشوار است اما به زحمتش می‌ارزد. و البته به وبسایت محصول هم سری بزنید تا بفهمید پشت بدنه ساعت باید منتظر چه اطلاعاتی باشید.

گواهی اصالت

برندهای ساعت سوئیسی بر ارزش فرهنگی محصولاتتشان تعصب دارند و از همین رو، چه ساعت شما بخشی از یک سفارش نسخه‌محدود (limited edition) باشد چه سفارش شخصی منحصربه‌فرد، همواره با گواهی اصالت به فروش می‌رسند. در بسیاری از موارد، خود این گواهینامه منحصربه‌فرد است و باید، همانند خود ساعت، با دقت و وسواس نگهداری شود. همچنین فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی مجاز این ساعت‌ها را بررسی می‌کنند و می‌توانند اصالت ساعت را به تأیید برسانند.

آرم و کارایی

مهندسین طراح ساعت‌های باکیفیت سوئیسی تلاش می‌کنند ساعت هایی بسازند که بی‌نهایت آرام و بی‌صدا باشند. اگر شخصا برای خرید پیش فروشنده رفته‌اید، به صدای ساعت گوش دهید. تا وقتی که ساعت را به گوش‌تان نچسبانده‌اید، نباید هیچ تیک‌تاکی به گوش‌تان برسد.

چندکاره بودن

ساعت‌های مچی لوکس عملکردی بیش از نمایش ساعت دارند. نکته‌ای که شاید بدیهی به نظر بیاید اما گاه از قلم می‌افتد، توجه به همین جزئیات است. به امکانات ساعت نگاه کنید و دقت کنید که تمام‌شان کار کنند یا حداقل روی ساعت تعبیه شده باشند. دکمه‌های فرعی فشاری را بررسی کنید و کرونوگراف و تنظیمات منطقۀ زمانی را با دقت نگاه کنید. اگر ساعت‌تان غواصی است، دریجه های تخلیه هلیوم را ببینید. تمام این جزئیات باید کار کنند.

بسته‌بندی امن

ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟

اگر ساعتی که می‌خرید نو است، به بسته‌بندی محصول‌تان نگاه کنید. چند راه کوچک وجود دارد که نشان می‌دهد بسته‌بندی محصول اصل است یا نه. شرکت امگا یک نقطۀ قرمز پشت بدنه ساعت‌های مچی اش می‌گذارد که نشان می‌دهد ساعت بازشده یا آکبند است. اگر این نقطه را نمی‌بینید احتمالاً ساعت شما دست دوم است و ادعای فروشنده واهی است.

وزن

در آخر به وزن ساعت نگاه کنید. ساعت‌های طلایی رولکس در مقایسه با مشابه‌های تقلبی‌شان بسیار سنگین‌ترند. دلیلش هم این است که طلای رولکس از فلز به‌کاربرده‌شده در مدل‌های تقلبی سنگین‌تر است. حتی بدنه‌های استیل ضدزنگ رولکس هم از نمونه‌های تقلبی‌اش سنگین‌تر است. البته این تصور هم اشتباه است که فکر کنید ساعت‌های سبک تقلبی و ساعت‌های سنگین اصل هستند. بسیاری از ساعت‌های اصل سوئیسی وزن کمی دارند.

و در آخر

ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا تقلبی؟

با نمایندگان رسمی معتبر برندهای ساعت در ایران در تماس باشین. شرکت های خوب که واقعا طبق استانداردها و بطور رسمی فعالیت میکنند همیشه برای پاسخگویی به سوالات شما آماده اند و از اینکه با مخاطبانشون در ارتباط باشند لذت میبرند. از بین سایت های ایرانی، تیک تاک گالری بطور تخصصی برای ارائه اطلاعات مفید و فروش ساعت های مچی اصل فعالیت میکند. همکاری تیک تاک گالری با شرکت های واردکننده ی برندهای مطرح ساعت مچی و ارائه ی گارانتی شرکتی اعتماد بازدیدکننده هاشو جلب کرده است. همچنین از طریق سایت میتونین با کارشناسای مجموعه بصورت ۲۴ ساعته در تماس باشید و ازشون راهنمایی بگیرید.

تماس: ۹۱۰۷۰۱۲۴(۰۲۱)

اینستاگرام: ticktackgallery

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی