وزیر ورزش و جوانان 4 طرح ورزشی مهاباد را افتتاح می‌کند


وزیر ورزش و جوانان 4 طرح ورزشی مهاباد را افتتاح می‌کند

مهاباد- ایرنا- چهار طرح ورزشی با حدود 200 میلیارد ریال هزینه فردا /پنجشنبه/ در سفر وزیر ورزش و جوانان به مهاباد در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از فاز نخست بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه» این شهرستان و بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده است.

قرنی مصطفی‌پور افزود: بازسازی فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد شامل بهسازی ۲۵ هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۱۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

وی گفت: در فاز دوم نیز نصب دکل‌های نوری، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد نیز با ۶۰ میلیارد ریال هزینه در سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: این ورزشگاه نیز شامل زمین چمن مصنوعی، قسمت اداری، سرایداری، سالن ورزش‌های رزمی و رختکن است که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده است.

«مصطفی‌پور»، ادامه داد: در این سفر همچنین ۲ طرح ورزشی بخش خصوصی نیز شامل یک سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای یکهزار و ۵۵۰ مترمربع و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال و یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده با زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۸۰ میلیارد ریال هزینه نیز افتتاح خواهد شد.

«مسعود سلطانی‌فر»، وزیر ورزش و جوانان در سفر به این شهرستان دیداری نیز با ورزشکاران و جامعه ورزشی این شهرستان خواهد داشت.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با سفر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی به این شهرستان سفر می‌کند؛ در این سفر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه، بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه در نقده و شرکت در جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌های دیگر «جهانگیری» در این استان به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»