ارضا شدن در زنان چگونه است؟


ارضا شدن در زنان چگونه است؟

طبق مطالعات اخیر، برای زنان چهار نوع ارگاسم مختلف (کلیتورال، واژنی، ترکیبی یا ارگاسم متعدد) وجود دارد. باید همه آنها را امتحان کنید،

همین امشب شروع کنید. با این حرکات جدید و لذت بخش، مسیر جدیدی به سمت اوج لذت جنسی را تجربه کنید.

شما احتمالاً عاشق رفتارهای تکراری روزمره هستید. عادات روزمره باعث می‌شوند هر روز صبح از خانه خارج شوید و شب‌ها به باشگاه بروید. اما آیا در تختخواب هم بر عادت و تکرار تکیه می‌کنید؟ چندان جالب نیست. حال دلیلش را می‌گوییم: برای رسیدن به پایانی شاد بیش از یک مسیر لذتبخش وجود دارد و هرچه مسیرهای متفاوت‌تری را انتخاب کنید، رابطه جنسی شما هیجان‌انگیزتر می‌شود (و هیجان‌انگیز هم باقی می‌ماند). طبق مطالعات اخیر، برای زنان چهار نوع ارگاسم مختلف (کلیتورال، واژنی، ترکیبی یا ارگاسم متعدد) وجود دارد. باید همه آنها را امتحان کنید –همین امشب شروع کنید.

ارگاسم کلیتورال
می‌دانید که کلیتوریس یک اندام خارجی بسیار حساس است، زیرا 8 هزار بن عصبی در آن متمرکز شده‌اند. و در اغلب زنان، این اندام نقطه تحریک‌پذیر اصلی است که باعث ارگاسم می‌شود. اما طبق تحقیقات، اگر مستقیماً به سراغ کلیتوریس بروید، ارگاسمتان چندان لذتبخش نخواهد بود و بهتر است که همسرتان با نوازش، بوسه و ماساژ اندام‌های دیگر جنسی شما را تحریک کرده و بعد به سراغ کلیتوریس برود.

روش‌های انجام: از شوهرتان بخواهید که با انگشتانش حلقه‌های بزرگی را به دور کلیتوریس، لب‌های آلت تناسلی و بخش بالایی کلاهک کلیتوریس شما بکشد. او می‌تواند این کار را به عنوان پیش‌نوازش یا در حین رابطه انجام دهد. اگر حس می‌کنید که با رابطه دهانی بهتر تحریک می‌شوید، از شوهرتان بخواهید عمود بر شما دراز کشیده و مستقیم به سراغ کلیتوریس نرود.


ارگاسم واژنی
اگرچه هنوز تردیدهایی در مورد وجود نقطه «جی» (G-spot) وجود دارد، اما 30 درصد زنان مدعی هستند که می‌توانند طی تحریک این ناحیه شهوتزای مشهور به وسیله ورود آلت همسرشان، به ارگاسم برسند.

روش‌های انجام: ابتدا، این ناحیه شهوت زا را بیابید. یک شب به تنهایی با انگشت به بررسی دیواره جلویی واژن خود بپردازید تا ناحیه‌ای را حس کنید که بافتی موجدار و اسفنجی دارد. لمس مستقیم آن باید احساس خیلی خوبی در شما ایجاد کند. سپس، در حین نزدیکی، از شوهرتان بخواهید که آلتش را به سمت این نقطه هدایت کند. سعی کنید به پهلو و رو به هم دراز بکشید و پاهایتان را به صورتی که راحت باشید در هم گره بزنید –تصویری شبیه به دو قیچی در هم. اندام‌های تناسلی را همراستا با هم نگهدارید و مطمئن شوید که آلت او به دیواره جلویی واژن شما تماس دارد. این وضعیت امکان نفوذ عمیق‌تر آلت مردانه را ایجاد می‌کند که باعث تحریک بیشتر نقطه «جی» می‌شود.

افزایش شانس موفقیت: هرچه زمان رابطه جنسی طولانی‌تر شود احتمال رسیدن به ارگاسم واژنی بیشتر می‌شود. روی بازه زمانی 15 دقیقه برنامه‌ریزی کنید و اگر دوست دارید می‌توانید به طور مرتب وضعیت قرار گرفتن خود را در حین رابطه تغییر دهید. این کار باعث می‌شود همسرتان خیلی زود از رابطه خسته نشود و بدنتان نیز حس‌هایی جدید و تازه را تجربه می‌کند. یک ماده روانساز گرم‌کننده نیز می‌تواند مفید باشد؛ از روانسازهای بدون گلیسیرین، آب-پایه، مخصوص زنان استفاده کنید.

ارگاسم ترکیبی
کارشناسان می‌گویند که ترکیبی از ارگاسم کلیتورال و واژنی بهترین نتیجه است (چنین ارگاسمی قویتر و شدیدتر از هرکدام از این ارگاسم‌ها است). شما بهترین حالت از هردو احساس را تجربه خواهید کرد.

روش‌های انجام: وضعیتی که در آن زن بالا قرار می‌گیرد به یک دلیل رایجتر است –این وضعیت برای رسیدن به ارگاسم ترکیبی عالی است. اما شما می‌توانید روش دیگری را هم امتحان کنید که در آن روی پای همسرتان و پشت به او بنشینید (او می‌تواند کلیتوریس شما را تحریک کند و شما هم فشار آلت او بر دیواره واژن را کنترل می‌کنید). یا، برای ایجاد کمی تنوع، از شوهرتان بخواهید کمی خود را بالا بکشد تا کپل هردوی شما هم‌تراز شود، و لگن را کمی به سمت بالا خم کنید تا عضلات اطراف آلت شوهرتان روی کلیتوریس قرار گیرد اما خود آلت در داخل واژن باشد. در این وضعیت، او واقعاً نمی‌تواند حرکت چندانی داشته باشد، و فقط آلتش به استخوان لگنی شما ساییده می‌شود.

افزایش شانس موفقیت: اگر زن قبل از رابطه جنسی کاملاً تحریک شود، احتمال یک ارگاسم ترکیبی بیشتر می‌شود. کار را با یک پیش‌نوازش کامل –بوسه، نوازش، لیسیدن، و ماساژ فراوان در تمام بدن- شروع کنید و اگر در حین رابطه جنسی حس کردید که اشتیاقتان کم شده دوباره به نوازش جنسی بپردازید.

ارگاسم‌های متعدد
به بیان واضحتر، ارگاسم‌های متعدد یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتند، نه در زمان‌های مختلف در طول یک رابطه جنسی (البته آن هم عالی است). مطالعات نشان می‌دهند که اگر زنان بتوانند تحریک شدن بعد از «پایان» ارگاسم اول (و دوم و...) را تحمل کنند، ارگاسم‌های متعدد برایشان امکانپذیر است.

روش‌های انجام: با پیش‌نوازش شروع کنید، و از شوهرتان بخواهید شما را به اولین ارگاسم کلیتورال برساند. بلافاصله بعد از آن، او باید حدود 30 ثانیه به تحریک کلیتوریس شما با حالتی آهسته‌تر ادامه دهد، و سپس با سرعت عادی پیش رود تا به ارگاسم دوم برسید. در واقع شوهرتان ابتدا به کلیتوریس شما کمی استراحت می‌دهد، زیرا ممکن است بیش از حد نسبت به تحریک حساس باشد، و بعد دوباره میزان تحریک را افزایش می‌دهد، و بدین شکل سطح تحریک شما را پس از ارگاسم اول کنترل می‌کند. از اینجا به بعد، رابطه جنسی شروع می‌شود که می‌تواند با استفاده از همین روش‌های کاهش و افزایش سرعت و با حفظ مداوم روند تحریک و بالا نگهداشتن میزان تحریک، به ارگاسم‌های واژنی یا ترکیبی متعدد برسید.

افزایش شانس موفقیت: اگر حس می‌کنید بیش از حد حساس هستید، از شوهرتان بخواهید که از روی یک لباس نازک حریر به تحریک کلیتوریس ادامه دهد یا روی پستان‌ها و نوک پستان متمرکز شود. لمس این نواحی بعد از ارگاسم می‌تواند زن را به ارگاسم بعدی برساند. (ارگاسم با تحریک نوک پستان؟ واقعیت دارد، و اصلاً هم تکراری نیست.)






حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !