افتتاح ستاد انتخابات فرمانداری تهران


افتتاح ستاد انتخابات فرمانداری تهران

ستاد انتخابات فرمانداری تهران با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و همچنین فرماندار تهران افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این مراسم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: قبل از این مراسم جلسه‌ای باحضور روسای ستاد انتخابات و فرمانداران تهران در خصوص آمادگی برای انتخابات و همچنین اقدامات پشتیبانی و هماهنگی تشکیل شد.

حسن بیگی افزود: داوطلبان می‌توانند از دهم تا شانزدهم آذر از ساعت ۸ تا ۱۸ برای نام نویسی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به فرمانداری تهران، ستاد انتخابات کشور مراجعه کنند و کسانی که در خارج از کشور قصد داوطلبی دارند، باید در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران نام نویسی کنند.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تغییر فرماندار یا مسئولی در استان تهران در ماه‌های منتهی به انتخابات وجود دارد؟ گفت: خوشبختانه در استان تهران هیچ تغییری نداریم و مدیران مربوطه نیز از قبل منصوب شده بودند و فقط یک فرمانداری که اکنون جایگاه سرپرستی دارد، در آینده نزدیک حکم فرمانداری اش در صورت رفع مشکل صادر خواهد شد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: تهران به دلیل انتخاب ۳۰ نماینده و همچنین ۴ نماینده از اقلیت‌های دینی؛ جایگاه ویژه‌ای در انتخابات دارد و تجارب گذشته به ما برای انتخابات امن و آرام کمک خواهد کرد.
عیسی فرهادی در خصوص این که آیا افزایش شعب یا صندوق در شهر تهران خواهیم داشت؟ گفت: با هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت در نظر داریم شعب و صندوق‌ها را برای تسهیل اخذ رای مردم افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: بر این اساس در مکان‌هایی که آرای بیشتری اخذ شود، صندوق‌های بیشتری نیز اضافه خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر