جنایات صهیونیست‌ها عامل اتحاد بیشتر فلسطینی‌ها


جنایات صهیونیست‌ها عامل اتحاد بیشتر فلسطینی‌ها

خبرگزاری آریا- سیاست ترور صهیونیست‌ها ملت ما را به سوی تقویت ائتلاف گروه‌های مقاومت در یک سنگر واحد سوق می‌دهد.

جنایات صهیونیست‌ها عامل اتحاد بیشتر فلسطینی‌ها
خبرگزاری آریا- رئیس دفتر سیاسی حماس: سیاست ترور صهیونیست‌ها ملت ما را به سوی تقویت ائتلاف گروه‌های مقاومت در یک سنگر واحد سوق می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اینترنتی دنیا الوطن، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد: جنایات صهیونیست‌ها موجب وحدت بیشتر گروه‌های فلسطینی می‌شود.
اسماعیل هنیه در بیانیه مطبوعاتی خود شهادت بهاء ابوالعطا فرمانده گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین فرزند اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی جنبش حماس را به زیاد النخاله (ابوطارق) فرمانده جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت و اعضای جهاد اسلامی را برادران راه مقاومت و آزادی خواند.
هنیه در این بیانیه آورده است: سیاست ترور که اشغالگران آن را بخشی از باور امنیتی خود می‌دانند در تسلیم یا تغییر باور مبارزاتی نیرو‌های مقاومت موفق نبوده است و نخواهد بود. این جنایت و سایر جنایات مشابه اشغالگران در چارچوب تلاش آنان برای از بین بردن آرمان فلسطین، ضربه به سوپاپ اطمینان و دیوار ضخیمی به اسم گروه‌های مقاومت و فرماندهان آن در داخل و خارج است. این تجاوز، ملت ما را به سوی پایبندی بیشتر به اصول و حقوق کامل خود، تقویت انتخاب‌های راهبردی اش که در مقاومت علیه اشغالگری متجلی هستند و نیز تقویت ائتلاف گروه‌های مقاومت در یک سنگر واحد سوق می‌دهد.
این جنایات اشغالگران در زمانی رخ می‌دهد که نیرو‌های ملت ما در آستانه بازنگری در میان خودشان و بازیابی وحدت ملی هستند تا در صف واحد در نبرد مربوط به قدس، مسجدالاقصی، شهرک سازی و قضیه اسرا بایستند از این رو سران اشغالگر می‌کوشند در تلاشی مذبوحانه قواعد بازی را به هم بزنند تا راه برای بازپس گرفتن وحدت ملی ما به ویژه با توجه به فضای مثبتی که روز‌های اخیر بر عرصه فلسطین حکمفرما شده است بسته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!