قدردانی وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان


قدردانی وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان

وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا (علیه السلام) قدردانی کرد.

قدردانی وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری کنفراس بین‌المللی «رحمه للعالمین» که روز گذشته در کشور پاکستان برگزار شد، نورالحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، از تسهیلات ویژه تشرف زائران پاکستانی به مشهد و عتبات عالیات عراق خبر داد.


وزیر امور مذهبی پاکستان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و اقدامات حمایتی آستان قدس رضوی در تسهیل زیارت زائران پاکستانی در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا (علیه السلام) گفت: با حمایت نخست وزیر و مجلس پاکستان برنامه ویژه‌ای را برای حمایت و تقویت زیرساخت‌های زیارت مشهد و عتبات در دستور کار قرار داریم.


حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار بر همکاری‌های مذهبی و فرهنگی میان دو کشور تاکید کرد.


حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پذیرایی از زائران پاکستانی در مرز میرجاوه و در مجموعه حرم مطهر رضوی، گفت: آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر پذیرای ۸۰ هزار زائر پاکستانی بود.
وی افزود: مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور ایران و پاکستان می‌بایست به همکاری‌های بیشتری میان این دو کشور منجر شود.
حجت الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد ضمن قدردانی از برگزاری با شکوه کنفرانس بین المللی رحمه للعالمین، بر اهمیت برگزاری نشست‌های مشترک میان متفکران جوامع اسلامی تاکید کرد و گفت: توجه به روش نبوی در اداره جامعه اسلامی رویکردی دقیق نیاز امروز دولت‌ها است که در این کنفرانس بسیار خوب به آن پرداخته شد.


در این دیدار طرفین ضمن بررسی ظرفیت‌های مشترک در موضوعات مذهبی و فرهنگی میان دو کشور، درباره همکاری فی‌مابین در موضوعاتی با محوریت قرآن کریم، کتاب و کتابخانه مذاکره کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس