فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه


فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

رکنا : ازدواج از سنت های پسندیده در جهان است. اگر شما هم جزو افراد مجرد هستید یا در آستانه ازدواج قرار دارید این مطلب سایت رکنا را از دست ندهید.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد فروردین : منجمین، مرد متولد این ماه را با جملات جالبی توصیف کرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست)

زن متولد فروردین : زن متولد فروردین بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد اردیبهشت : او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد.

زن متولد اردیبهشت : تنها چیزی که او از شما انتظار دارد، این است که در مقابل دوستی صادقانه و اعتماد چشم بسته اش شما نیز مقابله به مثل کنید و اگر چنین نکردید، مانند قطعه ابری که در معرض وزش باد تندی قرار گرفته باشد، بی سر و صدا به گوشه ای پناه می برد و خود را از متن زندگی شما خارج می سازد.

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد خرداد : او در کارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی که در همان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی گردد.

زن متولد خرداد : زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد تیر : به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تامین آتیه است، او اعم از اینکه در آمدش کم باشد یا زیاد، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آ‎ینده مالی و اقتصادی خودش، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه ممکن تامین کند.

زن متولد تیر : همین دختر خجالتی و منزوی در طی دو سه شبی که ماه قرص کامل دارد، قابلیت های شگفت انگیزی از خود نشان می دهد.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد مرداد : با ازدواج با یک مرد متولد مرداد زندگی پر مشغله ای پیدا خواهید کرد. تقریبا هر شب یا باید به میهمانی بروید و یا کسی را به منزل دعوت کنید.

زن متولد مرداد : در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. این حالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد شهریور : اگر موقعیت زمان و مکان وی را مجبور کند که دندان روی جگر بگذارد و از خط مشی که طبیعت برای او تعیین کرده است منحرف بشود، یقین داشته باشید که خیلی سریع به راه اول خود باز می گردد حتی اگر برایش به قیمت از دست دادن یک شغل خوب و یا یک ثروت بی کران تمام بشود.

زن متولد شهریور : اگر زن متولد شهریور مشاهده کند که عشق وی حقیقی نیست، در قطع آن کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین هیجانی از وی مشاهده نمی شود.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد مهر : از ویژگیهای مرد متولد مهر ماه می توان انصاف،‌ متعادل، همسردوستی، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد.

زن متولد مهر : از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می گردد و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید.

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد آبان : او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسیار‌، آرامش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است، اما در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو است.

زن متولد آبان : به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد.

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد آذر : یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند.

زن متولد آذر : درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است، او نیز به اندازه هر زن دیگری، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانودگی بیزار است.

طالع بینی ازدواج متولدین دی

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد دی : در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.

زن متولد دی : زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد بهمن : یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک می کند.

زن متولد بهمن : پرهیجان ترین احساسات در این زن ممکن است فقط در عرض یکی دو ساعت فروکش کند و هیچ اثری از آن باقی نماند.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 آبان ماه

مرد متولد اسفند : نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپارچه مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.

زن متولد اسفند : زن متولد اسفند از صمیم قلب به کودکان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمی دهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...