رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حفره درون نمایشگر اشاره می کند


رسانه کلیک – رندرهای گلکسی A51 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره درون نمایشگر مجهز می شود. در گذشته مشخصات گلکسی A51 فاش شده بود. در هفته های گذشته شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با گوشی گلکسی A51 بودیم. این گوشی هوشمند سامسونگ به دوربین اصلی L شکل […] نوشته رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حفره درون نمایشگر اشاره می کند...

رسانه کلیک – رندرهای گلکسی A51 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره درون نمایشگر مجهز می شود. در گذشته مشخصات گلکسی A51 فاش شده بود.

در هفته های گذشته شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با گوشی گلکسی A51 بودیم. این گوشی هوشمند سامسونگ به دوربین اصلی L شکل مجهز می شود و دارای شماره مدل SM-A515F است (گلکسی A51 به دوربین اصلی چهارگانه L شکل مجهز می شود). بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت گلکسی آ 51 توسط چیپست اگزینوس 9611 تامین می شود (مشخصات گلکسی A51 سامسونگ لو رفت!).

به تازگی رندرهای گلکسی A51 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این رندرها، محصول آینده سامسونگ از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد و دارای حفره درون نمایشگر مشابه با گلکسی نوت 10 است، یعنی این حفره در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش به چشم می خورد. در اطراف نمایشگر مسطح این دستگاه حاشیه های کمی به چشم می خورد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51

رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حفره درون نمایشگر اشاره می کند

رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حفره درون نمایشگر اشاره می کند

مشخصات گلکسی ای 51 به حضور صفحه نمایش 6.5 اینچی در آن اشاره می کند که حفره بالای آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. ابعاد این دستگاه برابر با 7.9 × 73.7 × 158.4 میلی متر بوده که البته در محل قرارگیری دوربین، 0.6 میلی متر به ضخامت آن اضافه می شود. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. انرژی گلکسی آ 51 توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حضور پورت USB-C، حفره های اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون در بخش پایینی آن اشاره می کند. این دستگاه به تازگی تاییدیه وای فای دریافت کرده که بر اساس آن، قادر به پشتیبانی از وای فای دو بانده است و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی