بیش‌از پنج هزار طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


بیش‌از پنج هزار طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- پنج هزار و 11 طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استاندار و شماری از مسئولان در این استان به بهره‌برداری رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سه‌شنبه شب در آیین افتتاح این طرح‌ها که به صورت نمادین در دلگان برگزار شد اظهار داشت: این میزان طرح در ۱۴ شهرستان و ۸۰۰ روستای سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

محمدمخبر بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۴ هزار و ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد متعهد به ایجاد ۴۰ هزار شغل در سیستان و بلوچستان شده است گفت: تاکنون ۳۰ هزار شغل ایجاد شده که تا دهه فجر امسال ۱۰هزار شغل دیگر نیز ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: طرح ارائه خدمات پزشکی از راه دور نیز در هفت شهر سیستان و بلوچستان آغاز شده و در حال اجراست.

وی همچنین قول ساخت مرکز دیالیز دلگان، مرکز شبانه‌روزی برای دختران بازمانده از تحصیل در بخش جلگه چاه هاشم و اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و پنج هزار بسته لوازم تحریر را در این شهرستان داد.

مخبر از تنظیم برنامه سه ساله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان خبر داد.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان نیز گفت: بنیاد برکت تاکنون سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در این استان داشته که ۸۰ درصد آن در حوزه اشتغال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا