ایمنی راه‌های استان اردبیل افزایش یافت


ایمنی راه‌های استان اردبیل افزایش یافت

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ارتقای سطح ایمنی راه‌های ارتباطی استان در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته و اقدامات خوبی در این راستا اجرا و یا در حال اجراست.

علی رحمتی روز چهارشنبه در نشستی با امام جمعه خلخال افزود: امسال ۹۳۵ کیلومتر از جاده‌های استان تجدید خط‌کشی شده است.

او هدف از اجرای عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی استان را نظم‌دهی به حرکت وسایط نقلیه در جاده‌ها ،ارتقای ایمنی تردد و آگاهی دادن به استفاده‌کنندگان از راه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی جاده‌ها از برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، افزود: ۵۳۵ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد و هشت هزار و ۱۰۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در جاده‌ها تهیه و نصب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها، تهیه و نصب ۸۲۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی شستشوی ۹ هزار و ۲۳۰ علائم و اصلاح و رنگ‌آمیزی ۲ هزار و ۵۵۰ متر طول سرعت کاه آسفالتی را از دیگر اقدامات راهداری در هفت ماه گذشته دانست.

وی اظهارداشت: با واگذاری راه‌سازی راه‌های ارتباطی روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این اداره کل تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌سازی روستایی شهرستان خلخال را از اول سال ۹۹ در دستور کار قرار خواهد داد.

او گفت: با توجه به اهمیت استفاده از راه گردشگری خلخال - ماسال در استان گیلان نسبت به تکمیل عملیات راه‌سازی و آسفالت این مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل از اول سال آینده اقدام خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راهداری گفت: شاخص پایین بهره‌مندی مردم منطقه از آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان اردبیل قابل دفاع نیست.

وی اظهارداشت: انتظار از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آسفالت راه‌های روستایی بویژه راه چند بار زیرسازی شده آق‌باغ کرد در بخش مرکزی و سوسهاب در بخش خورش‌رستم خلخال ذکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی