گام چهارم کاهش تعهدات برجامی نشان داد ایران باج به دشمنان نمی دهد


گام چهارم کاهش تعهدات برجامی نشان داد ایران باج به دشمنان نمی دهد

افتخاری با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: این فعالیت ها خاطرنشان می کند که ایران باج به دشمنان نمی دهد و کمک می کند تا دشمنانی که خواهان عزتمندی و استقلال کشور ما نیستند، توطئه ها و برنامه هایشان برملا شود و دنیا آنها را بشناسد.

«لاله افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد کاهش تعهدات برجامی ایران و انعکاس این فعالیت ها در میان کشورهای خاورمیانه و دنیا گفت: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی در حقیقت حرکت در مسیر همان سیاست های کلانی است که مقام معظم رهبری برای سیاست خارجی ترسیم کرده اند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی؛ عزت، قدرت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد، این فعالیت ها نشان از استقلال کشور دارد و نقطه اتکا و امیدواری است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این فعالیت ها خاطرنشان می کند که ایران باج به دشمنان نمی دهد و کمک می کند تا دشمنانی که خواهان عزتمندی و استقلال کشور ما نیستند، توطئه ها و برنامه هایشان برملا شود و دست آنها رو شود و دنیا آنها را بشناسد.

نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی به دشمن پیام می دهد که ایران با کسی شوخی ندارد و ما پیمان شکن نبودیم و نیستیم، اما دشمنان که پیمان شکن بودند باید هزینه پیمان شکنی خود را پرداخت کنند و در اینجا وتو و سایر راهکارهای دشمنان جایی ندارد.

وی تصریح کرد: سیاست های کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران درست است و هرچند این سیاست ها با تاخیر انجام شد اما گام به گام باید پیش برویم و اگر با همین شیوه حرکت کنیم، اقتدار، استقلال و آینده خوب کشور ترسیم می شود./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا