زمینه صدور بارنامه برای وانت‌بار فراهم نیست


زمینه صدور بارنامه برای وانت‌بار فراهم نیست

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه همدان گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت صدور بارنامه برای وانت بارها پلیس راه با ممنوعیت تردد وانت‌بارهای بدون بارنامه در جاده‌های بین شهری مخالفت کرد.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: صدور بارنامه برای وانت بارها و ممنوعیت تردد آنها در صورت نداشتن صورت وضعیت، مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

وی اضافه کرد: اما نمی توان تا زمانی که زمینه صدور بارنامه در روستاها فراهم نشده است از تردد وانت بارها به علت نداشتن بارنامه جلوگیری کرده یا رانندگان متخلف را جریمه کرد.

رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه این استان دارای یک هزار و ۷۳ روستا است بیان کرد: برای عملی کردن این طرح باید در این روستاها اداره راهداری دفتری برای صدور بارنامه دایر کند.

فوت راننده پراید در برخورد با کامیون

سرهنگ عزیزی گفت: یک دستگاه سواری پراید در مسیر روستایی شوشاب - آورزمان نهاوند با کامیون به صورت رخ به رخ برخورد کرده که در این سانحه راننده سواری پراید در دم جان باخت.

وی افزود: چندی پیش نیز یک دستگاه وانت نیسان به علت بروز سانحه رانندگی در این مسیر روستایی دچار حریق شد.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: مسیر روستایی شوشاب - آورزمان نهاوند به طول ۱۵ کیلومتر یکی از جاده های حادثه خیز همدان به شمار می رود که در سالجاری هفت تن در این مسیر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: جاده پر پیچ و خم این مسیر و کوتاه شدن مسیر در صورت استفاده از این جاده برای عزیمت به نهاوند موجب افزایش ترافیک آن و بروز سوانح رانندگی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...