توصیه امام جمعه جیرفت به کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان


توصیه امام جمعه جیرفت به کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان

امام جمعه جیرفت بر لزوم اتحاد کاندیدای اصولگرای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام رضا سعادت فر شامگاه سه شنبه ۲۱ آبانماه در جلسه بصیرتی و اتحاد نیروهای انقلابی با حضور کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: چشم به هم بزنیم انتخابات برگزار می شود. مواظب باشیم کلاه روی سرمان نرود و باید نیروی انقلابی به مجلس یازدهم راه پیدا کند.

وی با اشاره به جلسات پشت پرده در سفارت انگلیس با برخی از سرمداران فتنه افزود: وقتی که سفیر انگلیس اعتراف می کند که ما برای استحاله و خانه نشین کردن علی و حاکم کردن معاویه ها هر چه تلاش کردیم نشد و روز به روز نفوذ جریان انقلابی رو به افزایش است، باید مواظب جریان نفوذ باشیم.

سعادت فر در تبیین اهداف نیروهای نفوذی در بدنه نظام و انقلاب خاطر نشان کرد: بنا به گفته سفیر انگلیس، در سال ۸۸ نقطه قوت نظام انتخابات و حضور حداکثری مردم بود و نکته ای که مورد تقدیر رهبری هم قرار گرفت حضور ۴۰ میلیونی مردم در پای صندوق های رای بود و از این نقطه قوت نظام به عنوان یک نقطه ضعف استفاده کردند و این انتخابات زمینه ساز فتنه شد و کار دشمن این است که از نقطه قوت بر علیه نظام استفاده کند.

امام جمعه جیرفت با این توضیح که در حال حاضر دست اصلاحات خالی است و اقبال عمومی مردم به این جریان کم است افزود: همه جا ذکر خیر جریان انقلابی است و در مقابل دشمنان می گویند باید کاری بکنیم از این نقطه قوت و اوج جریان انقلابی برای تضعیف نیروهای ارزشی استفاده کنیم و راهکارش ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلابی است و می گویند باید کاری کنیم که نیروهای جریان انقلابی به جان هم بیفتند و همدیگر را نقد کنند که خروجی این می شود که تقدس و پاکی جریان انقلابی زیر سوال می رود و مردم ناامید می شوند.

وی با تاکید بر این نکته که بنا بر فرمایش رهبری باید جریان ضد انقلابی را بشناسیم، با تبیین خصوصیات جریان غیرانقلابی و ضد انقلاب، افزود: اولین ویژگی افراد معاویه صفت، عشق و علاقه آنها به غرب است که اصول و مبانی تفکر غربی را پذیرفته اند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به نوع نگاه رهبری به نظام سلطه و آمریکا اظهار کرد: بنای رهبری بر این است که باید حکومت دینی شکل بگیرد و باید صدای مرگ بر آمریکا حتی از ناقوس های کلیسا هم شنیده شود.

سعات فر با انتقاد از سخنان رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان و جلسه شورای اداری گفت: متاسفانه رئیس جمهور در سخنانش در سفر به کرمان به دو نکته اشاره کردند که نشان دهنده عدم شناخت دقیق به مبانی دینی است در حالی که نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم و باید باید به سراغ روحیه جهادی و انقلابی برویم نه اینکه پیمان دوباره ببندیم زیرا برجام سرتا پا کلاه گذاری بود.

وی در ادامه سخنانش با بیان شاخص های بارز جریان غیرانقلابی افزود: با داشتن چفیه و عمامه هم نمی توانیم بگوییم فلانی انقلابی است و کسی که فرمایشات ولی فقیه اش را گزینشی استفاده می کند و هر چه به نفع جریانش باشد عمل می کند، فرد انقلابی نیست .

امام جمعه جیرفت وادادگی و مرعوبیت در مقابل دشمن را از دیگر خصوصیات جریان غیر انقلابی دانست و گفت: هنوز عرق گام چهارم خشک نشده است که می گویند اگر به تعهدات خودشان عمل کنند ما هم بر می گردیم در حالی باید در مقابل دشمن قاطعانه صحبت کرد و نه عقب نشینی کنیم و بگوییم اگر سبیل ما را کمی چرب کنید ما بر می گردیم.

سعادت فر با استناد به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که «اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین ها بشود که شهامت و جسارت ندارند» افزود: دعوا سر حفظ اصل نظام است در حالی بعضی ها دنبال شهید کردن اصل نظام هستند و دشمن سعی می کند حافظه ما را نسبت به استکبار ستیزی عوض کند.

وی ضمن دعوت همگان به وحدت و همدلی و پرهیز از تخریب دیگران افزود: بعضی ها با جسارت در برابر ارزش ها ایستادگی می کنند. گروه مستکبر گروه حداقلی بوده که به دنبال رابطه با آمریکا هستند و این‌ها زنگ خطر محسوب می شوند زیرا دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند.

امام جمعه جیرفت در ادامه سخنانش یکی از بارزترین خصوصیت جریان غیر انقلابی را دو قطبی سازی عنوان کرد و گفت: با دوقطبی سازی در جامعه دنبال ایجاد دودستگی هستند.

وی ازحضور برخی دولتمردان در بدنه دولت که تحصلکرده غرب هستند انتقاد کرد و افزود: دولت باید از دست تفکر غرب‌گرایی گرفته شود و در اختیار جریان انقلابی، جوان و متعهد قرار بگیرد و یقین داشته باشید آینده از آن جریان انقلابی است چون کف آب از بین می رود و آنچه می ماند آب خالص است و جریان انقلابی اصالت دارد و واقعیت این است که با روشنگری این اتفاق خواهد افتاد.

سعادت فر فتح مجلس را توسط جریان انقلابی مقدمه فتح دولت دانست و اظهار کرد: باید در تشکیل یک مجلس انقلابی تعصب داشته باشیم. این طور نیست که کسی به مجلس می رود از طایقه، قوم و دوست ما باشد مهم این است که فرد انقلابی راهی به مجلس پیدا کند و بعضی ها بابت دوقطبی سازی که گرمسیری و سردسیری است نان می خورند و ما تنها دو قطب، انقلابی و غیر انقلابی داریم.

امام جمعه جیرفت ضمن هشدار به کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان گفت:چشم به هم بزنیم انتخابات برگزار می شود. مواظب باشیم کلاه روی سرمان نرود و نیروی انقلابی به مجلس برود که هم به گرمسیری ،سردسیری ، نظام، دین وانقلاب خدمت می کند ولی نیروی ضد انقلاب و زاویه دار بدون تعصب به ارزش ها فقط به جیب و مناقع خودش فکر می کند.

وی با تذکر جدی به نیروهای منتسب به جریان انقلابی اظهار کرد: همه نیروهای انقلابی باید در مقابل هر کس بحث سردسیری و گرمسیری را عنوان می کند بایستند زیرا فردای قیامت جلوی ما را می گیرند و می گویند شما باعث شدید خون به دل ولایت کنید و تفرقه شما باعث شد که فلان فرد مسئولیت بگیرد.

سعادت فر با واکاوی علت به قدرت رسیدن جریان غیر انقلابی در بعضی از موارد گفت: جریان غیر انقلابی از تفرقه جریان انقلابی به قدرت رسیده است در حالی اکثریت مردم تفکر انقلابی دارند که متاسفانه با تفرقه آب گل آلود می شود و ماهی می گیرند.

وی با تاکید بر این اصل که باید بین انقلابی و انقلابی نماها تفاوت قائل بشویم گفت: دشمنان دنبال این هستند که نیرویی را به عنوان انقلابی به جریان انقلابی قالب کنند و کسانی بودند که جریان انقلابی برایشان کار کرد اما تو زرد از آب در آمدند. مجلس آینده باید معتقد به ولایت باشد و نه در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد بلکه در کل کشور این اتفاق خواهد افتاد و باید انقلابی تر از مجلس هفتم باشد.

امام جمعه جیرفت پرهیز از تخریب رقیب انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: پس بگردید نیروی انقلابی حقیقی را انتخاب کنید و کاندیدا فعالیت می کنند، بیایند تبلیغ کنند و خودشان را معرفی کنند و نه کسی را تخریب کنند.

وی با رد اینکه امام جمعه طرفدار فلان کاندیدا است، گفت: هر کس گفت امام جمعه طرفدار فلانی است دورغ محض است . من فقط روی جریان انقلابی تعصب دارم و پای این قصه خواهم ماند و انتظار است هر فردی اقبال عمومی دارد همه پشت سرش باشند.

سعادت فر در بخش پایانی سخنانش با توصیه به جریان انقلابی افزود: متاسفانه فرصت های اقتصادی در بسیاری از شهرها دست نیروهای انقلابی نیستند و ملاحظه کنید قطب های اقتصادی در دست چه کسانی هستند.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: نیروهای انقلابی ضعیف و در فقر مالی هستند و بعضی هم وضعشان خوب است و بعضی از تفکرات دنبال سرمایه گذاری اقتصادی هستند و ما بارها اعلام کردیم با سرمایه گذاری مخالف نیستیم ولی با انحصاری کردن و استثمار مخالف هستیم و اینکه چند تا کارخانه احداث شود و زمان انتخابات اعلام کنند اگر به فلان کاندیدا رای دادید سر کار هستید و در غیر اینصورت اخراج می شوید و این قصه در برخی از مناطق استان کرمان اتفاق افتاده است، صحیح و اخلاقی نیست.

امام جمعه جیرفت با ابراز خرسندی از وجود روحیه بالای انقلابی در جنوب کرمان و به ویژه شهرستان جیرفت افزود: اگرعده ای با سرمایه گذاری اقتصادی می خواهند روحیه مردم تضعیف شود، این خطرناک است. نیروهای انقلابی در فرصت های اقتصادی دست در دست هم بدهند و تفرقه های را کنار بگذارند و شرکت تعاونی هایی را تشکیل بدهند و به مردم خدمت رسانی کرده و اشتغال ایجاد کنند و این شدنی است چون توانمندی جریان انقلابی زیاد است.

سعادت فر گفت: اشکال نیروهای انقلابی این است که دست در دست هم ندارند و بعضی وقت ها قدرت تخریبمان زیاد است. نباید فقط نقاط ضعف را دید زیرا نمی توانیم کنار هم باشیم و باید جریان انقلابی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در فرصت های اقتصادی خدمت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید