به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم کمدی «لونه زنبور» با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، هومن برق‌نورد، بهاره کیان‌افشار، پیام احمدی‌نیا و رعنا آزادی‌ور برای مخاطبان این شبکه در داخل کشور نمایش داده می‌شود.

«لونه زنبور» که به‌نویسندگی محسن کیایی است و داستان روز جامعه را روایت می کند، در اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای سراسر ایران اکران شد.

در این فیلم خواهیم دید: «صابر و مرتضی دو پسرخاله هستند که در عرصه دزدی فعالیت دارند و با تحویل‌گرفتن یک جعبه که پدر صابر از مهتاب می‌دزدد وارد دردسر می‌شوند و مجبور به پنهان کردن آن می‌شوند و مهتاب و برادرش، پدر صابر را می‌کشند. صابر و مرتضی برای مراسم تدفین پدر صابر به شهرستان می‌آیند ولی بعد از ۱۰ روز به تهران برمی‌گردند و متوجه وجود مهتاب می‌شوند و ناچارند محموله دزدی پدر صابر که ارزش ۳۰ میلیاردی دارد را مخفی کنند. آنها وارد خانه‌ای می شوند و این گنج را در آن‌جا پنهان می‌کنند. آنها وقتی برای برداشتن گنج به آن جا برمی‌گردند، می‌فهمند آنجا تبدیل به کلانتری شده و آن‌ها فقط یک راه برای ورود به کلانتری دارند و آن هم این است که خود را سرباز جلوه دهند... .»

فیلم سینمایی «لونه زنبور» پنجشنبه ساعت ۱۰ شب از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶ صبح و ۲ بعدازظهر جمعه بازپخش خواهد شد.