افزایش مرگ و میر ناشی از تصادف رانندگی در اردبیل


مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت:امسال تاکنون ، 157 نفر در اثر تصادفات رانندگی در این استان جان باخته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 8.2 درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش  مرگ و میر ناشی از تصادف  رانندگی در اردبیل

صدای ایران- مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت:امسال تاکنون ، ۱۵۷ نفر در اثر تصادفات رانندگی در این استان جان باخته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دکتر حامد پورعزیز افزود: در این مدت از تعداد ۱۵۷ مورد فوتی‌های ناشی از تصادفات ۲۶ مورد در مسیرهای درون‌شهری و ۱۳۱ مورد در جاده‌های برون شهری و روستایی بوده است.

وی از مردم خواست با رعایت بیشتر و دقیق‌تر قوانین و مقررات رانندگی جان خود و خانواده و دیگران را به مخاطره نیندازند زیرا عواقب ناخواسته این قبیل تصادفات به هیچ وجه قابل جبران نیستند.

جاده سرچم - اردبیل ، سربند - اردبیل و جاده اردبیل - مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان اردبیل است و در بین آنها مسیر سربند - اردبیل بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای را دارد.

به نوشته ایرنا واژگونی خودروها بیشترین فراوانی در تصادفات فوتی و تخطی از سرعت مطمئنه هم بیشترین علت تصادفات جاده‌ای برآورد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس