انتشار ناامیدی هدف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است


انتشار ناامیدی هدف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

کرج - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: اطلاع رسانی صادقانه به مردم رسالتی سنگین است که در صورت عدم تحقق آن علاوه بر سیاه نمایی خدمات به مردم، یاس و ناامیدی که هدف غایی دشمنان  نظام و انقلاب است، در جامعه منتشر می کند.

حسین رحمانیان با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در عصری که به عصر ارتباطات نامگذاری شده، مدیریت بسیار سخت تر و سنگین تر از گذشته است چرا که با غلبه فعالیت رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی قابل قیاس با مدیریت دوره های گذشته نیست.
وی ادامه داد : در این شرایط باید روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا و گوش شنوای سازمان ها و نهادها با اطلاع رسانی دقیق و شفاف اقدامات صورت گرفته علاوه بر ایجاد زمینه های مشارکت بیشتر مردم با سازمان ها، اعتماد و امید را در دل مردم پررنگ کنند.
روابط عمومی ها و رسانه ها در صف اول اطلاع رسانی انتخابات قرار دارند
جانشین رئیس شورا و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز با اشاره به اینکه روابط عمومی ها و رسانه ها در صف اول اطلاع رسانی انتخابات قرار دارند، یادآور شد: مردم سالاری دینی یکی از مؤلفه های بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر پایه آن نظامی شکل گرفته که مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت مستقیم دارند.
وی افزود: ایران اسلامی به طور میانگین در هر بازه زمانی کوتاه شاهد برگزاری انتخابات است که بر اصل مردم سالاری نظام اسلامی صحه می گذارد. در این زمینه روابط عمومی دستگاهها در کنار رسانه های گروهی دو بال اطلاع رسانی را تشکیل می دهند که باید زمینه اعتماد، امید و مشارکت را در جامعه فراهم کنند.
رحمانیان انعکاس وحدت و همدلی به اقصی نقاط جهان را رسالت هر یک از آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: ملت ایران ملتی است که در تمام برهه ها به ویژه مقاطع حساس اعم از نظامی، سیاسی، اجتماعی و حوادث و سوانح پشت در پشت هموطنان خود ایستاده اند و توانسته اند وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانند.
وی افزود: انتخابات نیز یکی از این مقاطع حساس انقلاب است به ویژه آنکه دشمنان نظام و انقلاب در جنگ نابرابر اقتصادی امروز از هر تریبونی برای تزریق یاس و نا امیدی به مردم تلاش می کنند، در این زمینه هر فردی که بخواهد با سیاه نمایی نگاه و نگرش مردم را به نظام جمهوری اسلامی و خدمات خدمتگزاران این انقلاب تغییر دهد به فرموده مقام معظم رهبری در صف دشمن ایستاده و باید پاسخگوی خون شهدای این انقلاب باشد.
ساوجبلاغ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومیهای شهرستانهای البرز
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اظهار داشت: نهادسازی از جمله برنامه های مهم اداره کل روابط عمومی استانداری البرز است که با تاکید استاندار در دستور کار قرار گرفته و طی هشت ماهه گذشته توانسته است اقدامات مطلوبی در حوزه ارتباطات رقم زند که امید است با هم افزایی و تعامل بیش از پیش شاهد تحولات چمشگیری در این حوزه باشیم.
وی تاکید کرد: از فرمانداران سایر شهرستانهای استان به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستانها انتظار می رود با توجه و دقت نظر در این حوزه نسبت به فعال سازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها اقدام کرده و در این مسیر یاریگر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری باشند.

قاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ نیز در ادامه گفت: هر تریبونی که در اختیار هر فردی قرار دارد باید در مسیر خدمت به مردم و اطلاع رسانی به جامعه قرار گیرد چرا که خداوند در قرآن کریم به قلم قسم یاد کرده و آن را در مسیر آگاهی به مردم قلمداد کرده است.
وی افزود: کارکنان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در مسیر تحقق اطلاع رسانی خدمات دولتمردان نقش بسزایی دارند که باید با انعکاس واقعیت های جامعه و انعکاس آن به مدیران، بسترهای توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه و در نهایت کشور را رقم بزنند.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در بدنه دستگاه های اجرایی خاطر نشان کرد: ناگفته پیداست که رمز موفقیت هر مدیر به داشتن روابط عمومی توانمند است به گونه ای که با استفاده از ابزار و امکانات اطلاع رسانی می توانند یک مدیر را به عرش برده یا یک مدیر را به فرش بشکد.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از استاندار البرز به واسطه تلاش های شبانه روزی او در مسیر خدمت به مردم و برنامه ریزی در مسیر توسعه و پیشرفت استان خاطر نشان کرد: از انصاف به دور است اگر نگویم که در زمان مدیریت دکتر شهبازی به عنوان استاندار البرز بیشترین خدمت به مردم استان صورت گرفته به طوری که با برنامه ریزی و پیگیری های مستمر از زمان تصدی تاکنون ۲۰ بار از شهرستان ساوجبلاغ بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته بوده اند.
پالیزگیر، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های استان البرز را گامی بسیار مهم برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات عنوان کرد و گفت: تعامل، مشارکت و هم افزایی روابط عمومی ها به مثابه یک مشت است که اگر در کنار یکدیگر قرار گیرند می توانند در مقابل مسائل و مشکلات و ناملایمات قرار گرفته و برای منافع ملی حرکت کنند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: دولت جزیی از نظام جمهوری اسلامی است که اگر موفقیتی داشته و دارد به نام نظام تمام می شود پس باید در کنار هم همچون همیشه ایستادگی کرده و پاسدار خون هایی باشیم که برای استقلال و آزادی را مرز و بوم به زمین ریخته است.
اولویت امروز کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری اولویت امروز کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: برای تحقق این مهم باید با رعایت اصل بی طرفی زمینه مشارکت تمام آحاد مختلف مردم را در موضوع انتخابات فراهم کنیم چرا که آینده سیاسی هر نظامی به انتخابات آن بستگی دارد.
پالیزگیر خاطر نشان کرد: شهرستان ساوجبلاغ در هر دوره ای از انتخابات بیشترین مشارکت در انتخابات را داشته که بیانگر علاقه مندی و نشاط سیاسی مردم منطقه در تعیین سرنوشت خود است به طوریکه در دوره سوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به بعد به طور میانگین بیش از ۲۰ درصد از مرکز استان البرز مشارکت مردم را در انتخابات داشته است.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، در حدود هفت هزار نفر مجریان برگزاری انتخابات، ناظران و بازرسان انتخابات هستند تا بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری فراهم کنند.

در این نشست انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان کرج با انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ساوجبلاغ با حضور فرماندار، مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز، جمعی از اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان البرز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان