مدافع نساجی : استقلال شروع دوباره نساجی خواهد بود


حسن جعفری می گوید نساجی مازندران از نظر شکل بازی خوب است ولی بدشانسی باعث شده که آنها در بازی های اخیر امتیازات خوبی نگیرند. نوشته مدافع نساجی : استقلال شروع دوباره نساجی خواهد بود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع نساجی : استقلال شروع دوباره نساجی خواهد بود

حسن جعفری : به بازی خوب امتیاز نمی دهند باید امتیاز بگیریم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۵
مدافع نساجی : استقلال شروع دوباره نساجی خواهد بود

حسن جعفری می گوید نساجی مازندران از نظر شکل بازی خوب است ولی بدشانسی باعث شده که آنها در بازی های اخیر امتیازات خوبی نگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن جعفری مدافع باتجربه تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شرایط نساجی و نتیجه آخرین دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، حرف هایش را اینگونه آغاز کرد:

خب ما می توانستیم بازی آخرمان برابر نفت مسجد سلیمان را ببریم و در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

حسن جعفری در مورد نمایش های خوب نساجی که البته در هفته های اخیر به پیروزی ننشسته است، بیان کرد:

خب هر کسی بازی تیم ما را می بیند، می گوید فوتبال خوبی بازی می کنیم و موقعیت های خوبی درست می کنیم ولی باید در ضربات آخر دقت داشته باشیم تا بتوانیم ببریم و سه امتیاز را بگیریم. به فوتبال خوب امتیاز نمی دهند. باز جای شکرش باقی است که فوتبالی بازی می کنیم که هم خودمان دوست داریم و هم آنها که می بینند از آن لذت می برند. امیدوارم در بازی های بعدی موقعیت هایمان به گل تبدیل شود.

حسن جعفری در مورد اضافه شدن حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی ایران به جمع قرمزپوشان نساجی مازندران عنوان کرد:

علیرضا حقیقی گلر باتجربه ای است و وقتی درون دروازه است، تیم اعتماد به نفس دارد. هر چند گلرهای جوان ما هم در حد خودشان خوب بودند. با این حال حقیقی در بازی اول خوب بود و بدون اشتباه بازی کرد. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشد. در بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی به ما کمک کرد. گلر خوب پشتوانه است.

مدافع فصل گذشته سپاهان که توانسته به یکی از بازیکنان کلیدی نساجی تحت هدایت مهاجری در پست دفاع راست تبدیل شود، در مورد شرایط خودش می گوید:

شرایط خودم خوب است و خدا را شکر مربی هم از من و عملکردم رضایت دارد. در مجموع سعی می کنم همیشه برای تیمم موثر باشم. چه گل بزنم، چه پاس گل بدهم؛ برایم فرقی نمی کند و همیشه با تمام وجود برای تیمم تلاش می کنم. در این چند بازی اخیر متاسفانه شانسمان زیاد خوب نبوده و موقعیت هایی که درست کرده ایم به گل تبدیل نشده است.

مدافع با تجربه تیم نساجی، در مورد شرایط این روزهای تیم پیش از دیدار برابر استقلال هم گفت:

خب ما در بازی بعدی با استقلال بازی داریم. شاید در بازی های اخیر نتوانسته باشیم رضایت هوادارانمان البته از لحاظ کسب نتیجه و نه شیوه بازی را جلب کرده باشیم ولی به آنها قول می دهیم که در بازی با استقلال هر چه داریم را رو کنیم تا هر سه امتیاز حساس دیدار برابر استقلال را کسب کنیم. بازی با استقلال شروع دوباره ما خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)