راهی جز بهره گیری از اکسیرجوانی در کشور نداریم


راهی جز بهره گیری از اکسیرجوانی در کشور نداریم

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: باید همه بر این امر واقف باشیم که راهی جز بهره گیری از اکسیر جوانی که در وجود جوانان توانمند این مرز و بوم است، نداریم.

عزیزاله شهبازی شامگاه سه شنبه در دیدار با مجمع جوانان استان البرز افزود: دستگاه های اجرایی باید از توان جوانان و سازمان های مردم نهاد استفاده کنند و آنها را در اجرای طرح ها و پروژه های عام المنفعه همراهی کنند.

وی ادامه داد: از ظرفیت جوانان مجمع جوانان استان البرز در اداره 2 دفتر تسهیل گری در البرز استفاده خواهد شد و نماینده این مجمع در تمام جلسات استان باید حضور داشته باشند.

شهبازی تاکید کرد: مجمع جوانان استان البرز می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند و مدیرانی که بیشترین بهره برداری را از ظرفیت جوانان فعال و پویای البرز داشته باشند، تکریم می شوند.

وی خاطرنشان کرکد: به طور قطع شماجوانان افرادی شجاع، جسور و مسئولیت پذیر هستید که خود را در معرض چنین انتخابی گذاشتید چراکه جوانان انقلابی این مرز و بوم دلشان برای خدمت کردن به مردم می تپد و در اکثر موارد نیز مادیات برایشان فاقد اهمیت است.
شهبازی با بیان اینکه شما به عنوان جوانان خوش فکر، صاحب اندیشه و پویا باید به ما کمک کنید، افزود: از ابتدای حضورم در البرز، راه اندازی خانه سمن ها را به عنوان مامنی برای سازمان های مردم نهاد مورد تاکید قرار دادم و امید است این امکان برای تمام سمن های فعال البرز مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی اضافه کرد: بهره گیری از خرد جمعی و انجام اقدامات مشورتی را به جد در دستور کار دارم از این رو در تمام امور استان البرز از ظرفیت های فکری ارزشمند البرز استفاده می کنم.
استاندار البرز اظهار داشت: البرز برای نخستین بار در تاریخ خود رشد مشارکت اقتصادی را تجربه کرد و این بدان معناست که امید در این استان برای دستیابی به اشتغال جریان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش