پرواز چارتر را این طور بیابید و بخرید


پرواز چارتر را این طور بیابید و بخرید

سفر کردن با بلیط چارتری یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که هم می‌خواهند سریع و بهینه سفر کنند و هم نمی‌خواهند برای خرید بلیط هواپیما یک قیمت نجومی پرداخت کنند. این روز‌ها در شرایط اقتصادی که در آن هستیم، ممکن است خرید بلیط هواپیما (آن هم به صورت سیستمی) برای همه ساده نباشد.

سفر کردن با بلیط چارتری یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که هم می‌خواهند سریع و بهینه سفر کنند و هم نمی‌خواهند برای خرید بلیط هواپیما یک قیمت نجومی پرداخت کنند. این روز‌ها در شرایط اقتصادی که در آن هستیم، ممکن است خرید بلیط هواپیما (آن هم به صورت سیستمی) برای همه ساده نباشد. پرواز چارتر این طور وقت‌ها به کمک ما می‌آید. خرید پرواز چارتر دیگر مثل زمان‌های قدیم سخت و وقت‌گیر نیست. بلکه با خرید پرواز چارتر از علی بابا می‌توانید در عرض چند دقیقه و به صورت کاملا آنلاین از هر جا که هستید، چه پشت میز کار و چه در کافه و مهمانی بلیط بخرید و آماده سفر شوید. در این مطلب با هم کمی بیشتر در مورد پرواز چارتر و شیوه خریدن آن صحبت می‌کنیم.
پرواز چارتر را این طور بیابید و بخرید
از پرواز جا نمانید!
این روز‌ها وب سایت‌های زیادی برای فروش پرواز چارتر وجود دارند، کافی است خود واژه چارتر را در گوگل سرچ کنید تا ده‌ها وب سایت فروش بلیط برایتان ردیف شوند. اولین قدم خرید یک بلیط چارتر، مطمئن شدن از اعتبار فروشنده آن است. از آن جایی که در خرید بلیط‌های چارتر دیگر پای هواپیمایی در میان نیست و شما مستقیما بلیط هواپیمای خودتان را از چارترکننده می‌خرید، حتما مطمئن شوید وب سایتی که پیش روی شماست معتبر است. نماد اعتماد الکترونیکی آن را چک کنید و آدرسش را دقیقا به خاطر بسپارید. قدم دوم، بررسی تاریخ و پیدا کردن بهترین گزینه است. به دلیل ترافیک زیاد سفر‌های هوایی و افزایش تقاضا، گاهی در تاریخ‌های شلوغ مثل عید نوروز یا تعطیلات سالانه بلیط چارتر گران می‌شود و حتی به قیمت بلیط سیستمی به فروش می‌رسد. پس اگر از تاریخ سفرتان مطمئن هستید، از قبل بلیطتان را بخرید.
پرواز چارتر را این طور بیابید و بخرید
پرواز چارتر از علی بابا بخرید
علی بابا بزرگترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور است که در آن از طریق دسکتاپ یا موبایل و اپلیکیشن، می‌توانید خیلی ساده و کوتاه پرواز چارتر خودتان را از بین ده‌ها گزینه‌ای که در اختیارتان است انتخاب کنید، بخرید و بعد حتی پس بگیرید! تنها با مشخص کردن تاریخ رفت و برگشت در صفحه خرید، تمام ایرلاین‌ها و ساعت پرواز و رسیدن شما به فرودگاه مقصد نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید بلیط‌ها را به ترتیب زمان یا قیمت مرتب کنید تا انتخاب برایتان آسان‌تر باشد. بعد از انتخاب و پرداخت وجه به صورت آنلاین، بلیط به ایمیل شما ارسال می‌شود و می‌توانید از آن پرینت بگیرید. پشتیبانی بیست و چهار ساعته علی بابا هم آماده پاسخگویی است تا در فرایند خرید بلیط به هیچ مشکلی بر نخورید. برای پیگیری درخواست پشتیبانی‌تان با شماره ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ تماس بگیرید یا در صفحه "تماس با ما" فرم تماس را پر کنید تا کارشناسان ما فورا با شما تماس بگیرند.
چطور بلیط چارترمان را پس بدهیم؟
علی بابا می‌تواند تمام بلیط‌های هواپیمایی را که از وب سایت می‌خرید برای شما پس بگیرد، حتی بلیط پرواز چارتر! توصیه تیم ما به شما این است که در خرید بلیط هواپیما دقت کنید، چون بیشتر ایرلاین‌ها، برای استرداد بلیط درصدی از مبلغ پرداخی شما را پیش خودشان نگه می‌دارند (مگر این که پرواز از طرف خود هواپیمایی تاخیر یا تعجیل داشته باشد). مثلا اگر شما برای ساعت نه شب پرواز داشته باشید و پروازتان بیشتر از دو ساعت عقب یا جلو بیفتد (هفت عصر یا یازده شب) می‌توانید با استفاده از گزینه استرداد بلیط، آن را پس بدهید و پرواز چارتر خودتان را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای لغو کنید. اما اگر به هر دلیلی اتفاقی افتاد که مطمئن شدید نمی‌توانید به پرواز برسید، اصلا نگران نباشید. کافی است در وب سایت علی بابا وارد پروفایلتان بشوید و درخواست استرداد کنید. این نکته را فراموش نکنید که هواپیمایی‌های مختلف، قوانین و سیاست‌های منحصر به فرد خودشان را برای کسر مبلغ از بلیط شما دارند. مثلا ممکن است یک ایرلاین فقط نصف پول شما را برگرداند در حالی که یک ایرلاین دیگر، تنها ده درصد آن را کم کند. مبلغ بلیط توسط علی بابا در کمتر از بیست و چهار ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.
پرواز چارتر را این طور بیابید و بخرید
مزایا و معایب بلیط چارتری را بشناسیم
بزرگ‌ترین مزیت بلیط چارتر، قیمت ارزان آن نسبت به قیمت سیستمی است (که همان طور که گفتیم در بعضی از مواقع استثنایی ممکن است این دو قیمت با هم برابر شوند). همچنین می‌توانید روی تغییر قیمت هم حساب کنید، یعنی اگر برای یک تاریخ خاص بلیط هواپیما می‎خواهید با چند بار سر زدن تغییرات آن را ببینید و پایین‎‌ترین قیمت را انتخاب کنید. یکی از معایب بلیط چارتر هم افزایش قیمت آن در لحظه آخر است، پس در مواقع شلوغ یا مناسبت‌های خاص، خیلی روی بلیط خریدن در آخرین روز حساب نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا