خبر و تصویر منفی از هرمزگان منتشر نشود


خبر و تصویر منفی از هرمزگان منتشر نشود

بندرعباس –ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: نباید اخبار و تصویرهای منفی از هرمزگان در رسانه ملی منتشر شود و به جای آن باید استان محلی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود.

فریدیون همتی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این تقاضای مردم است که ضمن قاطعیت در برخورد با خلاف و قاچاق، فضای هرمزگان در افکار عمومی سایر نقاط کشور امن نشان داده شود.

وی ادامه داد: هرمزگان یکی از استان‌هایی است که از لحاظ شاخص‌های امنیتی و انتظامی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون در استان هرمزگان شاهد نظارت عمیق، دقیق، هوشمندانه و همراهی مردم هستیم و اقشار مختلف جامعه قدردان نیروی انتظامی هستند.

رئیس شورای تامین استان یادآور شد: سال ها زندگی مردم ساحل نشین با صید و صیادی و تجارت همراه بوده و نیروی انتظامی نیز باید مراقب باشد فعالیت و تجارت خُرد مردم دچار مشکل نشود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان طی ۵۲ماه مسئولیت خود بازوی موفق و توانمند شورای تامین استان بود.

در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی انتظامی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، و جمعی از مدیران اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات سردار ملکی، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری حکم فرماندهی انتظامی هرمزگان را از سردار اشتری دریافت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید