سهم زنان در تولید ناخالص کمتر از حد انتظار است


سهم زنان در تولید ناخالص کمتر از حد انتظار است

قزوین - ایرنا - مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین با تاکید بر استفاده از ظرفیت زنان توانمند در حوزه اقتصادی، از پایین بودن سهم 40 درصدی زنان در تولید ناخالص ملی انتقاد کرد و آنرا کمتر از حد انتظار دانست.

معصومه مرادیان روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار ۱۴ تن از روسای کانون زنان بازرگان کشور با اعضای اتاق بازرگانی قزوین که با حضور سیده فاطمه مقیمی همراه بود به خبرنگار ایرنا گفت: در شرایطی می‌توان توسعه اقتصادی در جامعه را رقم زد که نیمه فراموش شده جامعه یا همان زنان فعال و کارآفرین مورد توجه جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کانون زنان بازرگان امروز می‌تواند باعث افزایش سهم زنان در تولید ناخالص ملی شود، اظهار داشت: کانون زنان بازرگان نه تنها در مسیر تولید داخلی پیشگام بوده است، بلکه در حوزه کسب و کار فعالیت‌های چشمگیری از خود نشان داده و توانسته به سمت فضای بین المللی گام بردارد.

مرادیان با بیان اینکه زنان کارآفرین و فعال اقتصادی نباید در جدال با موانع تولید قرار بگیرند، گفت: قوانین و شرایط جامعه باید به سمتی پیش برود که تمام تلاش زنان کارآفرین و فعال اقتصادی روی توسعه و افزایش تولید متمرکز شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان استان قزوین باید از کانون زنان بازرگان حمایت کرده و شرایطی را فراهم کنند تا فرآیند کسب‌ و کارها با کمک زنان در استان تقویت شود.

مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین یادآور شد: تشویق زنان استان قزوین به سمت کسب‌وکارهای خلاقانه از مهمدترین اقدامات کانون زنان بازرگان است که در این رابطه باید نوآوری‌های بسیاری را رقم بزند.

۱۴ تن از روسای کانون زنان بازرگان کشور روز سه شنبه برای شرکت در نشست ملی زنان بازرگان به میزبانی قزوین وارد استان شدند و از ظرفیت‌های صنعتی شهرستان البرز بازدید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا