برگزاری مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان انرژی اتمی کشور در بوشهر


برگزاری مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن  سازمان انرژی اتمی کشور در بوشهر

بنازاده خبر داد: 72 نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم سازمان انرژی اتمی کشور در مرحلع نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآنی این سازمان در بوشهر با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر،رضا بنازاده، رئیس نیروگاه اتمی و رئیس شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر صبح سه شنبه (22 آبان) در مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآنی سازمان انرژی اتمی کشور با بیان اینکه قرآن کریم معجزه الهی است اظهار داشت: قرآن کریم کلیدی است که درهای آرامش را به روی انسان ها باز می کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر به درستی رهروان کتاب قرآن کریم باشیم رستگار خواهیم شد ادامه داد: هر کسی با قرآن کریم مانوس شود به راحتی میتواند درهای بهشت را باز کند.

رئیس نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به اینکه در قرآن کریم بر اخلاق مداری تاکید شده است عنوان کرد: خصوصیات رفتاری پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بهترین الگو برای مسلمانان است.

بنازاده با تاکید بر عمل به آیات قرآن کریم اظهار داشت: ما نباید تنها به زیبایی آیات قرآن کریم بنگریم و آن را تکریم کنیم بلکه مهمترین اصل عمل به آیات قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان نیروگاه اتمی کشور در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آبان در بوشهر برگزار می شود تصریح کرد: تعداد 75 نفر حافظ و قاری قرآن کریم که از این تعداد 42 نفر خواهر و 33 نفر برادرمی باشند باهم به رقابت می پردازند.

وی با بیان این که داروی این دوره از مسابقات بر عهده داوران بومی می باشد اظهار کرد: تعداد 9 داور برجست استان بوشهر داوری مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان نیروگاه اتمی کشور را برعهده دارند.

خاطرنشان می شود: اختتامیه این دوره از مسابقات فردا چهارشنبه 22 آبان برگزار می گردد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی