استیلی: اندونزی در خانه، حریف قدرتمندی است


استیلی: اندونزی در خانه، حریف قدرتمندی است

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید ایران، دیدار مقابل امیدهای اندونزی را در این کشور که شرایط آب و هوایی مشابه تایلند دارد، بازی مهمی برای تیمش دانست.

استیلی: اندونزی در خانه، حریف قدرتمندی است
به گزارش فانوس، حمید استیلى در نشست خبرى پیش از دیدار تدارکاتی نخست مقابل اندونزی که ساعت ١٣ امروز (سه‌شنبه) در بالى برگزار شد، گفت: ابتدا از میزبانى خوب کشور اندونزى تشکر مى‌کنم. همچنین خوشحالیم که فرصت انجام دو بازى در این مقطع فراهم شد. تیم ما بعد از بازى مقابل ازبکستان و استرالیا، دو دیدار مقابل اندونزى انجام مى‌دهد و پس از آن هم یک مسابقه مفید مقابل قطر برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم امید، بازی‌های اندونزی از جمله مقابل چین را به خوبی آنالیز کرده است، تصریح کرد: مى‌دانیم اندونزی تیمی سرعتى است و در خانه، حریف قدرتمندى محسوب مى‌شود. بازى برابر این تیم، به ویژه در این شرایط آب و هوایى که شبیه تایلند است، اهمیت زیادى دارد. اندونزى هم با انگیزه زیادى برابر ما قرار مى‌گیرد. چرا که این تیم براى حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده مى‌شود.

سرمربى تیم امید اندونزى هم در این نشست، ایران را حریف قدرتمندى دانست که بازى برابر این تیم مى‌تواند درس هاى خوبى براى میزبان داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید