شکایت از فعالان فضای مجازی کرمانشاه منتفی شد


شکایت از فعالان فضای مجازی کرمانشاه منتفی شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که شکایت از 2 تن از فعالان فضای مجازی استان منتفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله عزیزی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: چندی پیش در پی انتشار گزارش مرکز پژوهش های مجلس برخی در فضای مجازی اقدام به تولید و بازنشر مطالبی با عناوین «فساد برنامه‌ریزی شده، باندهای متخلف در ادارات؛ برخورد نکردن با افراد خاطی و رسیدگی نکردن به خواسته های ارباب رجوع» کردند.

وی افزود: پس از انتشار این مطالب نماینده حقوقی استانداری براساس وظیفه ذاتی خود نسبت به این افراد در دستگاه قضایی طرح دعوا کرد که استاندار کرمانشاه پس از اطلاع از چنین موضوعی دستور دادند که نسبت به منتفی کردن این پرونده اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در رابطه با گزارش مرکز پژوهش های مجلس گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به تازگی گزارشی غیرقابل استناد در رابطه با «امنیت سرمایه گذاری» منتشر کرد که در آن زنجان و کرمانشاه نسبت به دیگر استان ها وضعیت خوبی نداشتند.

عزیزی با بیان اینکه این گزارش قابلیت استنادی ندارد، گفت: دوستان به جای خواندن این مباحث، صرفا براساس شنیده ها، عنوان کردند که فساد در ادارات استان وجود دارد و تمام کارمندان و دستگاه های اجرایی را زیرسوءال بردند.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: چنین سیاه نمایی هایی از فضای استان جلوی ورود سرمایه گذاران و رونق اقتصادی کرمانشاه را می گیرد و موجب افزایش میزان بیکاری کرمانشاه می شود.

عزیزی تاکید کرد: این امکان وجود دارد که شخصی در یکی از ادارات مرتکب تخلفی شود اما این تخلف همه‌گیر نیست و ما نیز در صورت هرگونه حرکت خلاف قانون به طور قطع با آن برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از خبرنگاران به عنوان بازرسان افتخاری یاد کرد و گفت: اهالی رسانه گروهی زحمت‌کش هستند که مسئولان باید حرمت آنان نگه دارند، زیرا در برهه های مختلف زحمت های بسیاری برای کشور کشیده اند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون چند بار شخصا از دفاتر رسانه های استان بازدید کرده ام و مسوولان دیگر استان نیز این رویه تعامل را با خبرنگاران را دنبال کرده اند، گفت: انتظار می رود خبرنگاران واقعیت های جامعه را منعکس کرده و در جهت توسعه و تعالی استان تلاش کنند.

عزیزی در پایان از تلاش خبرنگاران استان در بیان عملکرد و دستاوردهای دولت تقدیر کرد و افزود: رسانه های استان در پوشش مطلوب حوادث زلزله و سیل و همچنین دیگر رویدادهای استان نقش مهمی داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان