اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی در استان سمنان


اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی در استان سمنان

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی(eight) در مراکز آزاد آموزش زبان انگلیسی استان سمنان خبر داد.

حسن رهایی در جلسه انعقاد و تبادل تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که با حضور رئیس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: پروژه بومی سازی متون زبان انگلیسی چندین سال است که توسط جهاددانشگاهی و با انجام پژوهش و تحقیق در این زمینه در حال انجام است و سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این استان گسترش می یابد.

وی افزود: یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهاددانشگاهی، انجام پژوهش های کاربردی و مطالعاتی در حوزه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش است و در این راستا ارتباط خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برای ارتقا و افزایش زمینه های همکاری آموزشی و پژوهشی وجود دارد.

حسن رهایی بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های میان بخشی و سایر دستگاه ها و نهادها برای انجام فعالیت های پژوهشی، علمی و آموزشی را بسیار ارزشمند و تأثیر گذار دانست و افزود: این تفاهم نامه همکاری نیز در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی خدمات و در جهت توسعه امور آموزشی و پژوهشی و توسعه و ارتقاء زمینه های همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سیستم بومی آموزش متون زبان انگلیسی(eight) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان در مراکز آزاد آموزش زبان انگلیسی استان سمنان گسترش می یابد.

به گزارش ایسنا،رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: این سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی (eight) حاصل چند سال پژوهش و تحقیق جهاددانشگاهی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و محتواهای آموزشی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شده است و مشتمل بر ۸ سطح و هریک از سطوح شامل ۸ درس است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا