2 هزار عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود


 2 هزار عنوان برنامه همزمان با  هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

سردار قاسمی از برگزاری 2 هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: کارنامه بسیج در عرصه های امنیتی، دفاعی و فرهنگی بسیار درخشان و پرافتخاراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (21 آبان) در شورای اداری استان با اشاره به آغاز بزرگداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج بهترین یادگار امام خمینی (ره) است و 90 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال چهل سالگی بسیج را جشن می گیریم، گفت: کارنامه بسیج در عرصه های امنیتی، دفاعی و فرهنگی بسیار درخشان و پرافتخاراست.

قاسمی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت» اجرا می‌شوند، افزود: برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج از 30 آبان ماه سال جاری آغاز و تا 6 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری 2 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان پیش بینی شده است، بیان کرد: نمایش اقتدار بسیج و امیدواری جوانان، تاکید بر فرهنگ غنی مقاومت و ایثار و شهادت، ترویج روحیه و تفکر بسیجی، تدوین برنامه های کلان بسیج در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی از اهداف بزرگداشت هفته بسیج در سطح استان است.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه 200 اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود، افزود: همچنین 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در مناطق محروم استان اهدای می شود.

به گفته وی برگزاری یادواره های شهدا، تکریم از بسیجیان الگو و نمونه، برگزاری گشت های محله محور، اجرای رزمایش و آموزش های رزمی، اردوی های فرهنگی و هنری، برگزاری میقات صالحین و همایش جوانان انقلابی از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج در استان خراسان جنوبی است.

قاسمی با بیان اینکه بسیج سالانه حدود 400 عنوان برنامه در استان اجرا می کند، ادامه داد: مردم یاری و مردم دوستی در رأس برنامه های بسیج قرار دارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد تا پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات را تقویت و از ایثارگران تجلیل کنند، عنوان کرد: همچنین مدیران استانی و شهرستانی از برنامه‌های کلان و عمومی بسیج پشتیبانی کنند.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس