پیشکسوت وزنه‌برداری: در جلسات نمایشی فدراسیون شرکت نمی‌کنم


پیشکسوت وزنه‌برداری: در جلسات نمایشی فدراسیون شرکت نمی‌کنم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی در رشته وزنه‌بردرای گفت: فدراسیون از ما برای مشورت در این رشته دعوت کرده بود اما در جلسه ای که نمایشی است، شرکت نمی‌کنم.

فدراسیون وزنه‌برداری در نامه‌ای از تعدادی از قهرمانان سابق این رشته دعوت کرد تا امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در جلسه شورای عالی مشورتی شرکت کنند. اما بنا به برخی از اخبار حسین رضازاده، کوروش باقری، حسین توکلی و سجاد انوشیروانی از جمله کسانی بودند که در این جلسه شرکت نکردند. بهداد سلیمی نیز به خاطر حضور در کلاس‌های مربی‌گری در جلسه فدراسیون حضور نداشت.

حسین توکلی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: نشست مشورتی برای استفاده از تجربه بزرگان ورزنه‌برداری ایران در ذات خود یک کار مثبت است اما این نشست زمانی مفید و موثر به نظر می‌رسد که فدراسیون از پیشنهاد مدال‌آوران وزنه‌برداری ایران استقبال کند.

این پیشکسوت وزنه‌بردرای در توضیح چرایی عدم حضورش در نشست فدراسیون گفت: تشخیص من آن بود که شنونده‌ای برای نظرات و پیشنهادهای ما وجود ندارد و این کار فدراسیون بیشتر بُعد تبلیغاتی دارد لذا ترجیح دادم در کارهایی که جنبه نمایشی و تبلیغاتی دارد، شرکت نکنم.

وی در پایان با اشاره به شرایط وزنه‌برداری ایران در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌های گذشته این رشته در ادوار المپیک‌، مردم از وزنه‌برداری انتظار دارند اما شرایط کنونی مناسب نیست و این شرایط به خاطر فراز و فرودهای ورزش قهرمانی است. امیدوارم تا المپیک سهراب مرادی و دیگر ستاره‌های این رشته آماده شوند و پیام آور شادی برای کاروان ایران باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!