صعود 2 تیم یزدی به رقابت‌های کشوری مناظره دانشجویی


صعود 2 تیم یزدی به رقابت‌های کشوری مناظره دانشجویی

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در حالی آذرماه امسال در مرحله کشوری با حضور 12 تیم دنبال می‌شود که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده یزدی هستند.

پس از رقابت ۴۶ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان یزد در رقابت‌های مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تیم‌های «هدف» از دانشگاه یزد، «راحیل» از دانشگاه علوم پزشکی و «مجاهدان بیان» از دانشگاه فرهنگیان به عنوان تیم‌های اول تا سوم استان یزد به رقابت‌های منطقه‌ای شمال شرق کشور و تیم «برهان» دیگر تیم دانشگاه یزد نیز به عنوان تیم چهارم استان به مسابقات منطقه جنوب کشور اعزام شدند.

در رقابت‌های منطقه‌ای شمال شرق که به میزبانی جهاددانشگاهی واحد خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، دو تیم «هدف» از استان یزد با موضع موافق و تیم «در سنگر آزادی» از خراسان رضوی با موضع مخالف با گزاره «سیاست خارجی در مقابل فشار و تهاجم حداکثری آمریکا موفق بوده است» رقابت کردند که تیم هدف به مقام دومی دست یافت.

در رقابت‌های منطقه‌ی جنوب که در هرمزگان برگزار شد نیز تیم «برهان» از استان یزد در مسابقه فینال که با موضوع «عقب ماندن دانشگاه‌ها از اصالت فرهنگی خود» برگزار می‌شود، به عنوان تیم مخالف با تیم «فرهنگ» از استان میزبان در موضع موافق، رقابت کرد که این نماینده استان نیز دوم شد.

بدین ترتیب تیم‌های «هدف» و «برهان» هر دو از دانشگاه یزد به عنوان نمایندگان استان یزد در رقابت‌های کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره که آذرماه در تهران برگزار خواهد شد، با ۱۰ تیم دیگر حاضر در مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت‌های منطقه‌ای این دوره از مسابقات در چهار منطقه از کشورمان به همت واحدهای جهاددانشگاهی برگزار شد که از هر منطقه چهار تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا