آغاز مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه


آغاز مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه از آغاز مرحله استانی سومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در کرمانشاه خبر داد.

مزدک راد ملکشاهی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: مسابقات مناظرات دانشجویی مراکز علمی کاربردی کرمانشاه از امروز(21 آبان) آغاز شده و به مدت چند روز در سالن علامه طباطبایی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 10 تیم دانشجویی در قالب تیم‌های چهارنفره از مراکز علمی کاربردی استان حضور دارند و در چند بخش باهم رقابت دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه بابیان اینکه اساتیدی از دانشگاه رازی و دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه داوران این مسابقات هستند، افزود: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که امروز(سه شنبه) برگزار می‌شود، پنج مناظره خواهیم داشت و فردا(چهارشنبه) نیز سه مناظره برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: روزشنبه(26 آبان) نیز فینال این مسابقات با حضور دو تیم راه یافته به این مرحله برگزار می‌شود تا تیم برنده به مسابقات کشوری که آذرماه به میزبانی دانشگاه جامع عملی کاربردی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، اعزام شود.

به گفته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه گام دوم دانشگاه، توسعه کیفی هدفمند و گسترش گفتمان مهارتی موضوعاتی است که این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی حول محور این موضوعات خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟