مشتریان می توانند جزئیات صورت حساب تلفن ثابت را رایگان دریافت کنند


مشتریان می توانند جزئیات صورت حساب تلفن ثابت را رایگان دریافت کنند

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به فراهم کردن شرایط آسان برای پرداخت قبض توسط مشتریان تلفن ثابت گفت: مشتریان می توانند جزئیات صورت حساب تلفن ثابت خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ارسال جزئیات صورت حساب از طریق پیامک به دلیل مشکلات مربوط به احراز هویت مقدور نیست، مشتریان تلفن ثابت در استان می توانند برای دریافت جزئیات صورت حساب تلفن خود به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.TCI.IR در قسمت"مخابرات من" ثبت نام کنند.

وی با تشریح بیشتر روش استفاده از "مخابرات من" بیان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی "مشاهده ریزهزینه های قبض"، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن کنند.

حکمت با اشاره به یک ماهه شدن صورت حساب تلفن ثابت در سراسر کشور و همسو با آن در استان کردستان،تصریح کرد: آخرین مهلت پرداخت صورت حساب، پانزدهم هر ماه است.

وی کد دستوری#2020* از طریق تلفن همراه، سایت شرکت مخابرات ایران و تماس با سامانه 2000 را از درگاه های ایجاد شده برای پرداخت قبوض تلفن ثابت اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: از مشتریان تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورت حساب خود، مخابرات منطقه کردستان را در اجرای طرح‌های توسعه تلفن ثابت یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که تعداد 490 هزار و442 شماره آن مشغول به کار است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 29.8 درصد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403