برگزاری کارگاه‌های «حال خوب زندگی» برای کودکان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی


برگزاری کارگاه‌های «حال خوب زندگی» برای کودکان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه‌های «حال خوب» توسط این نهاد در روستای زلزله‌زده «ورنکش» شهرستان میانه خبر داد.

علی بینش روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قصه گویی، پخش فیلم، انیمیشن، برگزاری بازی های بومی و محلی و مسابقات مختلف از جمله بخش های کارگاه های «حال خوب زندگی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده است.

وی افزود: در قالب برگزاری این کارگاه ها همچنین کتاب و بازی های فکری به کودکان زلزله زده اهدا می شود.

وی هدف از برگزاری کارگاه های «حال خوب زندگی» در مناطق زلزله زده را تقویت روحیه، افزایش اعتماد به نفس بین کودکان و نوجوانان این مناطق عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی پیش بینی کرد که بیش از یکهزار کودک از برنامه های کارگاه «حال خوب زندگی» استفاده کنند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند که به دلیل شدت این زمین لرزه تمامی شهرها و بخش های استان تحت تاثیر قرار گرفت.

این زمین لرزه در استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان نیز احساس شده بود.

این زمین لرزه و حوادث مرتبط با آن هفت فوتی و بیش از ۷۰۰ مصدوم داشت که تنها ۳۲ نفر از مصدومان، بستری و بقیه به صورت سرپایی معالجه شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا