همایش ادبی دوپنجره در ایلام آغاز شد


همایش ادبی دوپنجره در ایلام آغاز شد

همایش ادبی دوپنجره با نقد و بررسی کتاب «احتیاط کنید پرنده‌ها پای سفره‌ی صبحانه‌اند» اثر حسین تولایی در کانون ایلام آغاز شد.

«مهدی جمالی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در افتتاحییه‌ی این مراسم، در افتتاحیه این برنامه با اشاره به اهمیت کانون به کتاب کودک ونوجوان از برنامه‌های کانون در گرامیداشت هفته کتاب، اظهار کرد: «دوپنجره» با توجه به حضور شاعر کتاب (احتیاط کنید پرنده ها پای سفره‌ی صبحانه‌اند) در بین بچه‌ها و گفت,گوی رودررو آنها با این شاعر از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست و کانون ایلام چنین برنامه‌هایی را که به نظر و نگاه مخاطب احترام می‌گذارند را با جدیت دنبال می‌کند.

پخش نماهنگ با محوریت زندگی و شعر و معرفی کتاب‌های و گزارش کارشناس ادبی کانون ایلام درباره روند اجرایی شدن دو پنجره از برنامه‌های افتتاحیه بود.

حسین تولایی ازشاعران مطرح کودک ونوجوان و به شمار می آید که تاکنون کتاب‌های فراوانی از او منتشر شده و حضوری فعال در این عرصه دارد.
آفرینش های ادبی کانون ایلام تاکنون چندین برنامه از ویژه برنامه های دو پنجره را در سال‌های اخیر برگزار کرده که در آن نویسندگان و شاعران کشور رودر رو با بچه‌های ایلامی صحبت می‌کنند.

دو پنجره ساعت 9 صبح روز سه شنبه 21 آبان در مجتمع کانون ایلام در مجتمع کانون ایلام به اجرا درآمد و پس از آن به مدت سه روز نشست ها و کارگاههای مختلفی در شهرستان ایلام و ایوان با حضور این شاعر در مراکز کانون برگزار می‌شود.
بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان