شهدای مدافع حرم الگوی دین‌مداری و مقاومت هستند


شهدای مدافع حرم الگوی دین‌مداری و مقاومت هستند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: شهدای مدافع حرم الگوی دین‌مداری، مقاومت و پایداری هستند.

سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» روز سه‌شنبه در آیین یادواره شهدای مدافع حرم در مدرسه علامه حلی اراک، افزود: شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درس ایستادگی وآزادگی را به بشریت آموختند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت به شهادت رسیدند و توطئه استکبار و گروه‌های تکفیری را در تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف جهان اسلام خنثی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شهدای مدافع حرم با بهره‌گیری از الگوی دوران دفاع مقدس و سیره شهدای گران‌سنگ این دوران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار عسگری شهدای مدافع حرم را نمونه بارز صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و اضافه کرد: حضور فاطمیون به عنوان نخستین مدافعان حرم از کشور افغانستان، زینبیون از پاکستان، حیدریون عراقی های مدافع حرم، حزب الله و حضور پررنگ ایرانیان نماد بارز صدور انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: نقش شهدای مدافع حرم در تامین امینت جهان اسلام و کشور نقش ویژه ای است و اگر ما در سوریه، عراق با دشمنان اسلام مبارزه نمی‌کردیم بدون شک امروز با توطئه‌های بیشتری از دشمنان روبرو بودیم.

استان مرکزی حدود ۳۰ شهید والامقام در دفاع ار حریم آل‌الله تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد