ارائه ویژگی‌های گلکسی نوت 10 در بروزرسانی جدید خانواده S10


ارائه ویژگی‌های گلکسی نوت 10 در بروزرسانی جدید خانواده S10

سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی گلکسی S10 ویژگی‌های نوت 10 را برای آن عرضه کرد.

ارائه ویژگی‌های گلکسی نوت 10 در بروزرسانی جدید خانواده S10به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در ماه‌های پیش قابلیت‌هایی جدیدی به دستگاه‌های خود از نوت ۱۰ گرفته تا خانواده گلکسی S10 اضافه کرده است. از آن‌جایی که کاربران از این مسئله استقبال زیادی کردند، سامسونگ تصمیم به تکرار این عمل گرفته است.

بروزرسانی جدید عرضه شده برای خانواده گلکسی S10

امروز سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی S10e، گلکسی S10، گلکسی +S10 و گلکسی S10 5G یک بروزرسانی جدید معرفی کرده است. این بروزرسانی در واقع به معرفی ویژگی‌های جذاب‌تر گلکسی نوت ۱۰ می‌پردازد. بنابراین، علاوه بر آنکه سری گلکسی S10 در ماه سپتامبر دوباره به بازار بازگشت، جدیدترین بروزرسانی آن، عملکردهای جدید و چند منظوره وای‌فای هوشمند جدیدی را اضافه می‌کند که اتصال را ساده‌تر می‌کند.

جست‌و‌جوی سریع‌تر در بروزرسانی جدید گلکسی S10

برای مثال اکنون در بخش گالری این گوشی کاربران می‌توانند راحت‌تر تصاویر محبوب خود را پیدا کنند زیرا اکنون می‌توانند به راحتی از کلمات کلیدی برای جست‌و‌جو استفاده کنند. علاوه بر این بروزرسانی جدید سامسونگ، پیدا کردن موسیقی‌های جدید، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را آسان‌تر می‌کند. این مسئله را مدیون جست‌و‌جوی دستگاه‌های پیشرفته هستیم که توصیه‌های محتوایی را از برنامه‌های پخش چند رسانه‌ای ارائه می‌دهد.

ارائه ویژگی‌های گلکسی نوت 10 در بروزرسانی جدید خانواده S10

بیشتر بخوانید: تولید سری Galaxy S11 سامسونگ با باتری بزرگ

دیگر قابلیت‌های اضافه شده در بروزرسانی گلکسی S10

یک قابلیت دیگر به بخش Quick panel اضافه شده است که Media Device نام دارد. این بخش جدید می‌تواند کنترل محتواهای چندرسانه‌ای را برای کاربران خانواده گلکسی S10 آسان‌تر کند. اما این همه قابلیت‌هایی نیست که پس از بروزرسانی به این سری اضافه شده است. قابلیت بعدی که با این بروزرسانی آمده است، هات‌اسپات خودکار نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تلفن‌های خود را به هاب وای‌فای تبدیل کنند.

از همه این موارد که بگذریم، توسط جدیدترین بروزرسانی منتشر شده برای گلکسی S10 کاربران این خانواده می‌توانند با استفاده از عملکرد AR Doodle، نقاشی شخصی به فیلم‌ها اضافه کنند که نیازی به S Pen ندارند. سرانجام، به لطف بروزرسانی سامسونگ DeX، کلیپ‌های ضبط شده با تلفن‌های گلکسی S10 را می‌توان ساده‌تر از گذشته به فیلم‌های پویا (Dynamic) تبدیل کرد؛ برای این کار فقط مطمئن شوید که دستگاه را به رایانه شخصی یا Mac وصل کرده‌اید.

تاریخ انتشار بروزرسانی جدید گلکسی S10

طبق گفته سامسونگ، تاریخ انتشار بروزرسانی جدید خانواده گلکسی S10 ممکن است براساس کشور و شرکت مخابراتی متفاوت باشد، بنابراین هنوز هیچ خبری مبنی بر زمان ورود دقیقا به آمریکا یا کشور دیگری وجود ندارد. همچنین ممکن است برخی از ویژگی‌ها فقط در برخی کشورها موجود باشد.

انتهای پیام/

سامسونگ گلکسی S10 شبیه Note 10 می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن