یک جنگجوی گروه داعش با 45 زن، دختر و کودک در ننگرهار، به نیروهای امنیتی تسلیم شد


یک جنگجوی گروه داعش با 45 زن، دختر و کودک در ننگرهار، به نیروهای امنیتی تسلیم شد

وزارت دفاع ملی می گوید که جنگجوی گروه داعش (امارت السلامی) یک جنگجوی گروه داعش با 45 زن، دختر و کودک در ننگرهار به نیروهای ویژه امنیتی تسلیم شده است. وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه ای گفته است که نیروهای ویژه امنیتی که یک عملیات را در مربوطات ولسـوالى اچین ولایت ننگرهار راه اندازى کردند که در نتیجه آن یک مرد با 17 زن، 13 کودک و 15 دختر و با...

یک جنگجوی گروه داعش با 45 زن، دختر و کودک در ننگرهار، به نیروهای امنیتی تسلیم شد

وزارت دفاع ملی می گوید که جنگجوی گروه داعش (امارت السلامی) یک جنگجوی گروه داعش با ۴۵ زن، دختر و کودک در ننگرهار به نیروهای ویژه امنیتی تسلیم شده است.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه ای گفته است که نیروهای ویژه امنیتی که یک عملیات را در مربوطات ولسـوالى اچین ولایت ننگرهار راه اندازى کردند که در نتیجه آن یک مرد با ۱۷ زن، ۱۳ کودک و ۱۵ دختر و با یک میل کلاشینکوف به نیروهای .یژه امنیتی تسلیم شده اند.

در این اعلامیه آمده است که پیش از این نیز، ده ها تن از داعشیان با اعضای خانواده های شان در ولسوالی اچین به نیروهای اردوی ملی تسلیم شده اند.

از سوی هم ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در صفحه تویتر اش نگاشته است: “در ولایت ننگرهار بار دیگر ۹۳ تن از افراد داعش که مجاهدین امارت اسلامی آنها را محاصره کرده بودند از طرف اداره کابل نجات داده شد.”

وی گفت: “خانواده های انها نیز آنها را همراهی می کردند. هر بار که داعشی ها شکست خورده اند، اداره کابل به داد آنها رسیده و به آنها پنا داده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد