نقدی بر تصمیم جدید سبزها/ سرنوشت منصوریان به آذری گره خورد


نقدی بر تصمیم جدید سبزها/ سرنوشت منصوریان به آذری گره خورد

پیروزی مقابل فولاد در حکم ادامه کار سرمربی ذوب آهن که امسال روزهای سختی را تجربه می کند، خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" ، به نظر می‌رسید به رغم سه روز پر حاشیه برای ذوب آهن، تغییر در کادر فنی در دستور کار یزدی زاده مدیرعامل کارخانه نیست و احتمالا جلسه با فلسفه تهدید به کار خود پایان خواهد داد.

ابتدا و پس ثبت شکستی دیگر همگان از برکناری منصوریان سخن به میان آوردند در حالی که مشخص بود این خبر چندان قابل اعتماد نیست. از طرف دیگر در فاصله 24 ساعت هیات مدیره جلسه‌ای مقدماتی تشکیل داد و تا روز دوشنبه زمان خریداری شد. در نهایت شب گذشته جلسه‌ی سرنوشت‌ساز برگزار و تصمیماتی گرفته شد:

*ابتدا تهدید مالی تیم فوتبال که به نظر می رسد خیلی جدی صورت نگرفته است.

*دوم اضافه شدن حسن استکی به کادر فنی که اگر رضایت قلبی منصوریان را نداشته باشد، یک دخالت غیرحرفه ای در کار فنی است و اگر باعث ایجاد همگرایی نشود، آسیب زا خواهد بود.

*تصمیم سوم سرمربیگری مشروط است که تنها در ایران این سبک فرصت دادن سابقه دار است و تقریبا در هیچ جای جهان این سبک فرصتی ایجاد نمی شود. در واقع معمولا یا برکناری صورت می گیرد یا فرصت قطعی داده می شود و بدیهی است که مربی که در اوج اقتدار به دلیل تضعیف بازوهای اجرایی دچار حاشیه شده است در صورت فعالیت مشروط شاید از قبل هم ضعیف تر شود.

نکته جالب تعیین سرنوشت منصوریان در مواجهه با تیمی است که سعید آذری را به عنوان مدیرعامل بالای سر خود می‌بیند؛ مدیری که او را به ذوب آهن آورد و حالا شاید پایان کار را هم رقم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام