اتهام سنگین سیروس دین محمدی علیه مدیران استقلال : الان وقت سنگ‌اندازی کردن جلوی پای تیم نیست !


اتهام سنگین سیروس دین محمدی علیه مدیران استقلال : الان وقت سنگ‌اندازی کردن جلوی پای تیم نیست !

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی چقدر با حرف به تیمش انگیزه بدهد؟ نوشته اتهام سنگین سیروس دین محمدی علیه مدیران استقلال : الان وقت سنگ‌اندازی کردن جلوی پای تیم نیست ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتهام سنگین سیروس دین محمدی علیه مدیران استقلال : الان وقت سنگ‌اندازی کردن جلوی پای تیم نیست !

سیروس دین محمدی : الان وقت کمک به تیم است تا این روند را ادامه دهد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰
اتهام سنگین سیروس دین محمدی علیه مدیران استقلال : الان وقت سنگ‌اندازی کردن جلوی پای تیم نیست !

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی چقدر با حرف به تیمش انگیزه بدهد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی از اینکه بازیکنان استقلال دچار مشکلات مالی شده‌اند ابراز تأسف می‌کند. پیشکسوت استقلال با مثبت تلقی کردن وضعیت این هفته‌های استقلال ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این وضعیت به پایان رسیده و باشگاه با پرداخت مطالبات بازیکنان شرایط برای برگزاری تمرینات و مسابقات را فراهم کند.

خبر دارید تمرین استقلال یک جلسه به خاطر مشکلات مالی لغو شد؟

بله! این برای باشگاهی به بزرگی استقلال خوب نیست! این اولین بار نیست که طی یکی، دو سال اخیر تمرین یا اردوی تیم قبل از بازی برگزار نشده است! این می‌تواند تبعات بدی برای تیم داشته باشد.

چه تبعاتی؟

طبیعی است که بازیکن انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد. کادر فنی تا چه زمانی می‌تواند با حرف و وعده بازیکن را سر تمرین و مسابقه آماده نگه دارد. به هر حال ما همه در این اجتماع زندگی می‌کنیم و می‌دانیم همه تلاش می‌کنند تا ریالی روی ریال خود بگذارند. بازیکن هم می‌خواهد فردا پشتوانه‌ای برای خودش داشته باشد.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

استقلال این روز‌ها خوب نتیجه می‌گیرد و باید برای ادامه این روند هر سنگی را از پیش پایش برداشت نه اینکه جلوی پای تیم سنگ‌اندازی کرد. الان وقت کمک به تیم است تا این روند را ادامه دهد. بازیکن وقتی می‌رود و سرش را جلوی توپ می‌گذارد باید بتواند دریافتی اش را هم داشته باشد.

مصدومیت‌ها هم هست؟

البته! الان بازیکنی مانند داریوش شجاعیان که زانوی دیگرش را هم جراحی کرده اگر دیگر نتواند بازی کند باید پشتوانه‌ای برای خودش داشته باشد، چون در همه این سال‌ها هیچ کاری غیر از فوتبال نکرده است. البته به مدیران هم حق می‌دهم که وضعیت اقتصادی این روز‌های کشور کار را برای تهیه پول سخت کرده باشد ولی اگر مدیریت درست باشد حتماً این کم و کاستی‌ها رفع می‌شوند.

راهکار چیست؟

اگر ساز و کار درستی در باشگاه باشد همه چیز به درستی پیش می‌رود. بهترین روش این است که در این وضعیت که تیم روی روال افتاده و نتایج باب میل هواداران است مشکلات اینچنینی که البته همیشه هم هست مدیریت شوند تا بی‌دلیل ترمز تیم کشیده نشود. چون با بروز آسیب‌دیدگی‌ها و مصدومیت تیم به اندازه کافی مشکلات دارد و بهتر است دیگر این قبیل مسائل روی کار تیم تأثیر منفی نگذارد.

پیش‌بینی تان از ادامه روند استقلال چیست؟

باید در این تعطیلات باز هم برای تیم بازی بگذارند تا تیم از شرایط خوبی که داشت خارج نشود. تیم روی فرم است و اگر لیگ تعطیل نمی‌شد بهتر بود.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها