آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز شد


آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز شد

همدان - ایرنا - آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ابن‌سینای همدان آغاز شد.

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه‌شنبه در آیین پایانی این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور ۴۰۰ هنرمند در قالب ۵۲ گروه نمایشی، سه گروه دانش‌آموزی منتخب کشوری، سه گروه نقالی، ۹ گروه خارجی، ۳۱ نمایش در بخش مسابقه، هشت گروه خیابانی، هشت گروه در شهرستان‌ها و ۲ تماشاخانه سیار برگزار شد.

احمدرضا احسانی افزود: ۱۵ سالن نمایش میزبان این جشنواره بودند که هفت سالن آن در داخل شهر همدان و هشت سالن دیگر در شهرستان‌های استان قرار داشتند.

وی اظهار داشت: ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های تخصصی به مدت پنج شب با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی در سالن سینما کانون برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همزمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) در پایتخت تاریخ و تمدن ایران آغاز شد و در هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص)به پایان می‌رسد.

وی افزود: امید است تا توفیق آن را داشته باشیم تا از الطاف بی‌کران این اعیاد سراسر سرور و شادی استفاده کنیم و توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

احسانی بیان کرد: از همه دستندرکاران مدیران و مسئولان استانی قدردانی و تشکر می کنم.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۵۲ اثر نمایشی از ۱۳ استان و هفت کشور از ۱۶ آبان‌ماه در همدان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی