به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: جشن 9 سالگی خانه ادبیات کودک و نوجوان با حضور بابک نیک طلب و رونمایی از کتاب های"کبوتر می شوم "سروده مریم زرنشان، ،"در دلم کبوتری است" سروده جعفر مقیمیان و " کتاب آفتابی" سروده بهروز اقبالی درخشان از انتشارات سوره مهر و کتاب "ما دو تا پیاده ایم" سروده حامد محقق از انتشارات علمی فرهنگی برگزار می شود.

مریم زندی فعالیت خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری همدان را در 9 سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پرورش داستان نویسان و شاعران و حمایت از آن ها و چاپ کتاب­های "امروز من شاعر شدم"، "آسمان خانه ما"، "ماه اسمش را نوشت"، "احترام گل ها" و انتشار آلبوم های موسیقی "صدای خیس باران"، "مهتاب لالا" از جمله تولیدات خانه ادبیات کودک نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 130 جلسه شعر و داستان کودک و نوجوان در خانه ادبیات کودک و نوجوان برگزار شده است تصریح کرد: این کارگاه در طی این سال ها میزبان اساتید برجسته ای چون مصطفی رحماندوست، بیوک ملکی. فرهاد حسن زاده. محمدرضا یوسفی، شهرام شفیعی، بابک نیک طلب و شاهین رهنما و ... بوده است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان، بابیان اینکه نیک طلب فعالیت هایی چون کارشناس ادبی مجلات رشد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای شعر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حوزه هنری تهران در کارنامه خود دارد، افزود: وی دارای آثاری چون «پیشواز روشنی»، «پنجره‌های آسمان»، «نردبانی از ستاره»، «با فرفره ها به شادی باد بِگرد» و ... می باشد که کتاب «پیشواز روشنی» برنده لوح زرین چهارمین جشنواره کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برنده کتاب سال سروش نوجوان در سال 1373 شده است.

این نشست روز ۵شنبه ۲۳ آبان امسال ساعت ۱۵:۳۰ در حوزه هنری استان همدان برگزار می شود و حضور برای شاعران و نویسندگان آزاد است.