تسریع در ابلاغ اعتبار سفر دولت به تکمیل جاده ساحلی دلوار - دیر ضروری است


تسریع در ابلاغ اعتبار سفر دولت به تکمیل جاده ساحلی دلوار - دیر ضروری است

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: با توجه به اینکه جاده ساحلی بوشهر- دیر از دلوار تا دیر به قتلگاه تبدیل شده تسریع در ابلاغ اعتبار تصویبی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر برای تکمیل این پروژه ضروری است.

عبدالحسن رفیعی‌پور دوشنبه شب در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان افزود: سال گذشته ۵۴ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده ساحلی دلوار - دیر در محدوده این شهرستان کشته شدند که امیدواریم با سرعت بخشی در ابلاغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر هیات دولت زمینه تکمیل اتوبان دلوار - دیر فراهم و حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

وی بیان کرد: داشتن شهری منظم حق شهروندان است و اگر بخواهیم به نقطه مطلوبی در این زمینه دست یابیم نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

رفیعی پور گفت: هدف مجموعه و اعضای شورای ترافیک باید کاهش تخلفات و رعایت قانون باشد و انتظار است با کنترل محسوس خودروها و همکاری مردم چنین هدفی محقق شود.

فرماندار تنگستان افزود: باید فرهنگ‌سازی لازم در زمینه رعایت اصول ترافیکی صورت گیرد تا کمتر شاهد ایحاد سرعت‌کاه در معابر عمومی شهرها و روستاها باشیم و داشتن یک شهر منظم و بدون حادثه حق همه مردم و جزو حقوق شهروندی است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مصوبات شورای ترافیک در حداقل زمان اجرایی و شهرداران و دهیاران بدون مصوبه شورای ترافیک حق نصب سرعت‌کاه ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی