آغاز کلاس‌های طرح دانشجو متدبر قرآن در زنجان از 22 آبان‌ ماه


آغاز کلاس‌های طرح دانشجو متدبر قرآن در زنجان از 22 آبان‌ ماه

رئیس جهاددانشگاهی استان گفت: کلاس‌های طرح دانشجو متدبر قرآن در زنجان از 22 آبان‌ ماه آغاز می‌شود.

کامران جعفری اظهار کرد: طرح دانشجو متدبر قرآن کریم از ۲۲ آبان‌ ماه در زنجان کلید می‌خورد و کلاس‌های آن به مدت دو هفته طی روزهای ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۹ و ۳۰ آبان و اول آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح دانشجو متدبر قرآن کریم توسط جهاددانشگاهی و با همکاری دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود، یادآور شد: سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بر این طرح نظارت و حمایت داشته و گواهی‌نامه معتبر ارائه می‌دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان ادامه داد: این دوره در سطح یک تدارک دیده شده که منابع موردنیاز آن کتاب آشنایی با دانش تدبر در قرآن کریم و جلد ۶ حزب مفصل (سوره‌های انشقاق تا ناس) تألیف علی صبوحی‌طسوجی است.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور در این کلاس‌های برای ثبت‌نام‌کنندگان هزینه‌ای ندارد و فقط کتاب را خریداری می‌کنند، بیان کرد: افراد موظفند پس از گذراندن دوره، شروع به تدریس در خوابگاه، کانون‌های قرآنی، اردوهای جهادی و غیره را به عنوان گزارش کار به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ارائه دهند تا مدرک دوره به آن‌ها تعلق گیرد.

جعفری، بهره‌مندی از اساتید برجسته قرآنی، ایجاد زمینه شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهی‌نامه آموزشی معتبر جهاددانشگاهی و ایجاد زمینه‌های تبادل افکار و خلاقیت را از مزایای شرکت در طرح دانشجو متدبر قرآن کریم برشمرد.

وی عمل به امر قرآن درخصوص تدبر در این کتاب الهی، گسترش فرهنگ تدبر در قرآن بین دانشجویان، تربیت دانشجویان به عنوان مربی تدبر در قرآن و فهم بیشتر قرآن در بین دانشجویان و انتقال آن را از اهداف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی