تکمیل استخر سلطانیه، مطالبه اولویت‌دار جوانان شهرستان


تکمیل استخر سلطانیه، مطالبه اولویت‌دار جوانان شهرستان

فرماندار سلطانیه گفت: تکمیل استخر سلطانیه مطالبه اولویت‌دار جوانان این شهرستان است.

حسین رحمانی‌هزاررود صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه، از جمله رویکردهای کلان دولت تدبیر و امید در زمینه اقتصاد را کاهش وابستگی وزارتخانه‌ها نسبت به منابع نفتی دانست و افزود: در این راستا ساماندهی فضاهای آموزشی موجود در سطح شهرستان و تغییر کاربری، برای برخی از این فضاهای مازاد آموزشی را گامی در راستای خودکفا کردن آموزش و پرورش سلطانیه است.

وی با بیان این‌که تربیت فرزندان صالح امروز و مدیران شایسته فردا، در گرو نگرش و اهتمام ویژه متولیان آموزش و پرورش اعم از معلمان است، تاکید کرد: مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

فرماندار سلطانیه افزود: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه‌کن کردن بی‌سوادی بوده که در سایه الطاف الهی، زعامت امام راحل مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان مربوطه، پیشرفت‌های چشم‌گیری صورت یافته است.

وی با تاکید بر این‌که خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمتان مسئولان بایستی مهم‌ترین الگوی کاری مدیران باشد، ادامه داد: نطفه انقلاب اسلامی در راستای ارتقای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض‌ها منعقد شده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از فرهنگ‌های ناب ایرانی – اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در احداث مدارس و افزایش روز به روز سرانه‌های آموزشی بوده و این ظرفیت که به عنوان خیرین مدرسه‌ساز از آن‌ها یاد می‌شود، توانسته است کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

رحمانی تاکید کرد: جایگاه و میزان اثرگذاری آموزش و پرورش در شکل‌گیری پایه‌های توسعه و بالندگی جامعه، به‌ گونه‌ای است که بخش عمده‌ای از سرمایه اجتماعی خرد و کلان در یک جامعه‌ای را بایستی مرهون نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش دانست.

وی با اشاره به پروژه خیرساز سالن 500 نفره ورزشی چند منظوره و سکوی تماشاچیان زمین فوتبال شهر سلطانیه، گفت: شهرستان سلطانیه در زمینه جذب خیرین در راستای ساخت اماکن عام‌المنفعه بسیار مطلوب عمل کرده است.

فرماندار سلطانیه یکی از مهم‌ترین رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید را جذب ظرفیت‌های بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان آنان به منظور پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد و گفت: با وجود خیرین زبان‌زد در شهرستان سلطانیه، دولت توانسته است کارنامه درخشانی را از این منظر برجای بگذارد.

این مسئول ضمن بیان این‌که پویا بودن پروژه عمرانی آنهم با چنین مشخصات چشم‌گیری، با وجود مسائل دست و پاگیر اقتصادی ناشی از تحریم کشور توسط معاندان نظام و کشور، موجبات رضایت‌مندی بوده و مسئولان مربوطه بایستی تمامی همت خود را به‌کار بسته تا این روند همچنان ادامه یابد.

رحمانی‌هزاررود یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و به‌ویژه جوانان سلطانیه را تکمیل هرچه سریع‌تر استخر سلطانیه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی حمایت و توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان مربوطه استانی به این امر معطوف شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!