به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رییس جمهور اظهار داشت: روز گذشته با حضور رییس جمهور تعدادی طرح اقتصادی در شهرستان های بافت، رفسنجان و سیرجان افتتاح شد و امروز تعداد دیگری پروژه زیربنایی به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می شود.

وی افزود: طرح هایی که در این دو روز بهره برداری شده و می شود بخشی با اعتبارات دولتی و بخشی با اعتبارات بخش خصوصی اجرا شده است.

فدایی تصریح کرد: در سفر رییس جمهور اسلامی ایران به استان کرمان عملیات اجرایی در بخش دولتی ۷ پروژه با ۱۸۶۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۰۰ نفری آغاز می شود و ۹۲ پروژه بخش دولتی با ۲۸۲ میلیارد تومان و اشتغال ۹۶۷ نفر بهره برداری می شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان بیان کرد: در بخش خصوصی نیز عملیات اجرایی ۶۹ پروژه با ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۴۱ نفر آغاز می شود و ۸۸۹ پروژه با اعتباری بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۴۷۷ نفر بهره برداری می شود.

استاندار کرمان گفت: در مجموع ۱۰۵۷ پروژه با اعتبار ۱۴ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۷۸۵ نفر اشتغال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.