اعدام برای سامان 32 ساله به خاطر اقدام پلید با منیژه 50 ساله


اعدام برای سامان 32 ساله به خاطر اقدام پلید با منیژه 50 ساله

پسر جوان که در رابطه پنهانی با زن ثروتمند، وی را با همدستی دوستش کشته بود به قصاص محکوم شدند.

به گزارش فانوس، سامان 32 ساله سی و یکم مرداد سال 92 به دنبال رابطه پنهانی با یک زن 50 ساله به نام منیژه، وی را با همدستی دوستش عباس کشت و جسدش را در حوالی کن رها کرد. این پسر که با ردیابی موبایلش شناسایی و دستگیر شده بود به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: من در یک مغازه ساندویچی در حوالی کوهسار کار می‌کردم. زنی پولدار که به تنهایی در ایران زندگی می کرد و خانواده اش مقیم سوئیس بودند ، چند بار به مغازه ام آمد و از من خرید کرد. او چندبار با من درددل کرد و آخرین بار وقتی گفت آنتن تلویزیون خانه‌اش خراب شده من برای تعمیر به خانه‌اش رفتم و این شروع آشنایی ما با هم بود. حدود دو سال با منیژه در ارتباط بودم و چند بار همراه او به سفر ترکیه و تایلند رفتم. او قول داده بود کارهای مربوط به اقامتم در سوئیس را انجام دهد اما چون به وعده اش عمل نکرد با دوستم عباس تصمیم به سرقت پول‌هایش گرفتیم.من و عباس او را به پارکی در حوالی کوهسار کشاندیم و با هم او را خفه کردیم. سپس 180میلیون تومانی را که در کارت عابر بانکش بود سرقت کردیم.

با اعتراف های این مرد همدستش نیز بازداشت شد و مشارکت در قتل را گردن گرفت. متهمان هفته گذشته در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار به اتهام مشارکت در قتل و کلاهبرداری رایانه ای پای میز محاکمه ایستادند که اولیای دم برای آن ها حکم قصاص خواستند.

در جلسه دادگاه سامان جرم خود را نپذیرفت اما عباس گفت: صاحب یک دختر بچه معلول هستم .برای درمان دخترم نیاز مالی شدید داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم با سامان همکاری کنم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و سامان و عباس را به خاطر مشارکت در قتل به قصاص و به خاطر کلاهبرداری رایانه ای به زندان محکوم کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط